מור לרמן שנחלה אכזבה גדולה "בחתונה ממבט ראשון" כשלא מצאה אהבה כששודכה למאור פינקלשטיין, ניסתה שוב את מזלה בריאלטי אחר, הפעם בבית "האח הגדול". רגע לפני שנכנסה לבית המפורסם, כתבה לרמן פוסט בו גוללה את הקשיים הצפויים לה ושלחה מסר לכל צופי התוכנית. 

מי שמתפעל ללרמן את חשבון האינסטגרם שלה בעודה בבית האח הגדול, פירסם הלילה את הפוסט שהכינה רגע לפני כניסתה לבית. וכך פתחה את דבריה: "על כנות אותנטיות ובגרות. כשנכנסתי לאח הגדול ידעתי שאחד מהקשיים שצפויים לי, הוא הכנות שלי וליתר דיוק, התגובה של הסביבה לכנות שלי. מאז שאני קטנה יש משפט אחד שמלווה אותי, 'מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל'. אני לא יכולה שלא להיות אותנטית, שלא לשתף ברגשות, שלא להיות אמיתית עם הסובבים אותי. כשאני אוהבת אני אוהבת מכל הלב, וכשקשה לי אני לא יכולה להסתיר ומשתפת את מה שאני חווה. הקרובים אליי יודעים להעריך את היכולת לומר הכל. אבל למי שרק מכיר אותי, הכנות יכולה קצת לבלבל".

 זוגיות חדשה: זו הסיבה שבגללה מור לרמן לא חשפה את החבר החדש שלה- לחצו כאן

מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

עוד הוסיפה בפנייה לצופי התוכנית וכתבה: "צפיתי לתגובות מפרגנות וגם לכאלו שהן פחות מחבקות, אבל אם יש משהו שחשוב לי שכולנו נשמור עליו הוא על הקו שבין לא מחבק או מכיל לבין בריונות ברשת. כשהדברים נאמרים בעל פה, לצד השני יש הזדמנות להגיב לנהל שיח לדבר על הדברים. כשדברים נאמרים מאחורי מקלדת, היד קלה לפעמים מדי ולמי שמעבר למסך אין שום יכולת להסביר את עצמו, לתקשר ואם צריך גם להתנצל ולסלוח. תהיו כנים, תעירו, תגיבו, תדברו את שעל ליבכם, אבל אל תשמיצו, תקללו או תשתמשו במילים שלא תוכלו לקחת בחזרה. שפה מעצבת מציאות. אל תתנו לאלימות מילולית להיות המציאות שלנו. יש דרך אחרת בואו נבחר בה".

מור לרמן (צילום: מיכה לובטון)
מור לרמן (צילום: מיכה לובטון)