רבים הופתעו לגלות את המודח השני של בית "האח הגדול", עליו הכריזו אמש (מוצ"ש) לירון ויצמן וגיא זוארץ. למי שלא מעודכן, הדייר הדומיננטי, דיוויד דימוס, הודח מהבית ויצא למציאות מוקדם מהצפוי. כזכור, דימוס פצח ברומן צעיר עם מלכת היופי בדימוס קארין עליה, לאחר שהניסיונות שלה להתחבב על תום חיימוב - כשלו. 

דימוס שמאוד היה בטוח במקומו בבית, קרא באחד הריבים לדייר אילון אקון "אשכנזי לבן" והסעיר את הרשת במילים הקשות. עוד הוא אמר לו שהוא ימחא כפיים כשהוא יעלה במדרגות ביום שבת. הקארמה עבדה כמו תמיד, גם הפעם ודימוס הוא זה שעלה במדרגות ועזב את הבית. היום (ראשון) התארח דימוס בתכניתו של קובי מחט המסקרת את "האח הגדול" וסיפר על ההלם עם צאתו מהבית. "לא היה לי זמן שם. התחלתי את התהליך, התעמתי עם עצמי. היו לי הרבה רגעי שבירה מול האח של בכי והסתתרות", אמר דימוס.

דיוויד דימוס (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס (צילום: מיכה לובטון)


יהודה היה הנמסיס שלך. 
"אנחנו לא יריבים. כל אחד הלך לדרך שלו. אני לא אויב שלו".

הרגשת בבית שהוא דלוק על קארין?
"ברור. אף אחד לא הסכים איתי ואני אמרתי יש סיבה לזה. בדיעבד אני הבנתי שיש משולש מרובע שאני לא הייתי בתוכו ואני לא ידעתי. אני ויהודה היינו חברים ופתאום הוא בא לי.. אני וקארין התקרבנו וזה לבד קרה. נכנסתי לאח רחוק מלחפש זוגיות. אני רציתי להביא את הרעיון שלי, כל השאר לא עניין אותי. בהתחלה התחבטתי אם עצמי אבל לא יכולתי להתעלם מהחיבור שנוצר ביני לבין קארין ואז שיהודה העמיד אותי להדחה הראש שלי התחיל לעבוד ולרוב האינטואיציות שלי עובדות ובום נתנה לי גושפנקא".

יהודה יצחקוב, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)
יהודה יצחקוב, מתוך ''האח הגדול'' (צילום: מיכה לובטון)


אולי לקחת את המנהיגות מוקדם מדיי.
"לא רציתי להיות מנהיג ואחר כך חזרתי בי. שמעתי מילים כמו דיקטטור ושליט ורציתי למשוך אחורה. אני בן אדם דומיננטי בכל מקום שאליו אני מגיע". 

היו אמירות קשות שאמרת.
"האשכנזי לבנבן שאמרתי לאיילון ועל הכפיים שילך".

בוא נדבר על האמירה הזאת.
"זה הורג אותי כאילו... אתה נמצא במכבש ענק, ניסו להוציא אותי מהכלים כל שעה. עשו המון דברים כי ידעו איפה אני נמצא. איילון עשה משהו שלדעתי לא יאה. הוא שיחק משהו אחר. הוא בן אדם אינטליגנט, רהוט. אני לא מגיב ככה סתם. איילון ידע איפה לתפוס אותי. שניסיתי להסביר את עצמי עם ג'וזי הוא ישר צעק עליי 'אתה לא תחליט עלינו יא דקטטור'. אני מתחרט על האמירה הזאת, לא בשביל הטלוויזיה, אני באמת מצטער. היה לי ויכוח עם בגדדי על גזענות, אני סוג של אשכנזי בעצמי. אני אוסטרלי, יווני, הודי – מעורבב. זה נאמר באימפולסיביות, נלחמתי בבית בעצמי המון".

איילון איקון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
איילון איקון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)


יהודה נתן לך חיבוק והזזת אותו. למה?
"הרגשות. ההדחה הזאת הייתה מאוד קשה לי. מה שהתחלתי באח הגדול זה להתעמת עם עצמי והשד הגדול שלי ונפתחתי רגשית ואתה לא מאמין שאתה מגיע לסיטואציה הזאת ואתה יודע שזה בגלל שחיממו אותך סתם".

זכית, שלושה רצו את קארין ואתה זכית.
"זה לא פרס, היה חיבור מאוד טוב".

היא פרס.
"גם אני פרס. היא ידעה להעמיד אותי במקום אחד על אחד, מה שצריך". 

יצא לכם לדבר על מה יקרה אם תודח?
"לא. אף אחד לא האמין שהודחתי. גם כשיצאתי החוצה מה שראיתי זה פיות פתוחים".

קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)


קארין אמרה לך על האינסטגרם שלה ולא עניין אותך. למה? אתה שמרן?
"אני חושב שזה מיותר להתייחס לאינסטגרם כשאתה עומד מול הבן אדם. זה לא מעניין. תתמודד עם הבן אדם ותכיר אותו ובמידה ונגיע לגשר, נחצה אותו. לפי מה שהבנתי גל גברעם היא אושיית רשת והיא מנוגדת לעמדות שלי והיא אישה מדהימה. ההצגה של הגוף של האישה כחפץ הוא לא דבר טוב בעיניי".

היה הרבה רעש ברשת. אנחנו במאה שלכל אישה או אדם מותר להגיד או ללבוש מה שבא לו.
"אז אני אגיד שעוד מאה שנה שלילד בן 13 יהיה רכב. זה נראה לך לגיטימי? או שהנושא המיני יעבור לגיל שמונה. אני לא חושב שאני שמרן, אני בעל ערכים. יש דברים שצריך לשמר אותם ולא צריך לפרוץ את הגבולות האלה".

קארין תישאר נאמנה לך?
"אני לא מצפה שזה יקרה, אדרבה אני חושב הפוך. אם הייתי עדיין נשאר בבית והיו מוציאים את קארין..."

היית נשאר נאמן?
"לא קשור לנאמן, הלב שלי והראש שלי היו באותו מקום".

היחסים עם קארין יכולים להמשיך, עכשיו שיצאת מהבית?
"אני לא יודע, אני לא מתעסק בזה בגלל שזה לא משהו שאפשר לתכנן. יכול להיות שהיא תמצא לעצמה זוגיות טובה יותר או מילוי טוב יותר שלא הייתי רוצה למנוע ממנה ויכול להיות שאני גם אמשיך בשלי. מה שצריך לקרות יקרה. שתעשה רק מה שטוב לה, אין לי ציפייה. אף אחד לא באזיקים כאן. אם יעשה לה טוב להמשיך עם מישהו אחר, יש לה את ברכתי".

מה הסיבה שעזבת לדעתך?
"זה בעקבות שני משפטים שאמרתי ביום שישי. אם לא המשפטים האלה, הקהל מאוד אהב אותי. מבחינתי זה שני משפטים שאמרתי במה שאני קורא לו 'שישי השחור שלי'".

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)