למי שפספס את הסערה שנוצרה בין כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר למגישה גלית גוטמן, נזכיר כי בתוכנית של גוטמן ואילנית לוי דיברו המגישות על האירוע בו בר זוהר פנתה לילדה שאינה מכירה ושחששה לעבור בדיקת קורונה ושכנעה אותה לעבור את הבדיקה ובתמורה לכך תקבל מתנה מהכוכבת. גוטמן צחקה על בר זוהר ואמרה: "מה היא הבטיחה לילדה? תוספות שיער? מה יש לה להציע?".

בר זוהר לא יכלה לעבור על האמירה של גוטמן על לסדר היום והעלתה ברשתות החברתיות את הקטע המדובר וכתבה בין היתר: "עד פה גלית!נמאס לי שמי שדווקא מקבלת עמדת כוח בטלוויזיה, משתמשת בכוח הזה על מנת להקטין אישה ולא להעצים אותה". גוטמן בחרה שלא להגיב בפומבי על הדברים או להתנצל אך הקולגה שלה לתכנית, אילנית לוי, דווקא כן.

אביבית בר זוהר, גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה,דודי חסון)
אביבית בר זוהר, גלית גוטמן (צילום: רפי דלויה,דודי חסון)

לוי שלא מרגישה כל כך בטוב, אמרה שהייתה מנותקת מהעולם מאתמול בערב אך בגלל הרעש ברשתות החברתיות היה חשוב לה להתייחס לנושא. "ביום שישי היה את הפינה של יעלית, מי שרואה-מכיר. בדרך כלל זו פינה מאוד הומוריסטית. הומור עצמי, הומור כללי, זו המהות שלה. בפינה הזאת יעלית המהממת הביאה אייטם על אביבית בר זוהר. זה הצחיק אותנו כי תמיד משכנעים ילדים במתנות והגזמנו את זה כי זה מה שעושים סתם כדי להצחיק וגלית אמרה 'מה היא יכולה להביא לה מתנה? תוספות שיער' ואני הגזמתי ואמרתי 'ריסים'. אני רק רוצה לומר דבר אחד, קודם כל זה היה בהומור", אמרה לוי.

אביבית בר זוהר נגד גלית גוטמן

"אביבית עשתה מעשה מקסים ומדהים ונכון אביבית לא צחקה ונפגעה ומותר לה וזכותה וזה שלה. בגלל שאביבית נפגעה ולא לקחה את זה למקום של הומור ולקחה את זה למקום שחס וחלילה האמרה שלנו הקטינה אותה, אז קודם כל לא משנה מה שאנחנו התכוונו, משנה מה שהיא הרגישה. גלית הרימה אליה טלפון, הסבירה לה קודם כל את הכוונה המקורית וביקשה אלף סליחות אם היא נפגעה ממנה וכנ"ל אני. הבנתי את המקום שלה, הבנתי שהיא נפגעה. ניסינו להצחיק, יצא מקולקל", סיימה לוי את בקשת הסליחה המשותפת לה ולגוטמן.

נראה שהביקורת כלפי המנחות הצליחה לעורר את זעמה של לוי שהתייחסה גם לזה ואמרה: "מי שאומר ברשת 'אישה לאישה מלכה, מי את שתדברי', אני לא אחזור אחרי הדברים הנוראיים שנכתבים לי ולגלית על האמרה הזאת שנעשתה בטעות גמורה. אז אני אסביר לכם, אישה לאישה מלכה זה לא לקחת מישהי אחרת, להגדיל מישהי אחרת ולהשחיר ולגמור מישהי אחרת בגלל טעות. זה לא אישה לאישה מלכה. אם עשיתי טעות למישהי אחרת אני ישר הודה בטעותי ואגיד לה סליחה ולא אשחיר מישהו אחר כדי שיהיה לי נחמד. אין לי בעיה עם ביקורות ואני חיה בשלום, אני הראשונה שהודה ולא אבוש אבל אל תלכו רחוק מדיי. לא פייר, באמת. אנחנו התכנית הנשית היחידה בטלוויזיה ומנסות להביא כוח נשי ולהגן על נשים, להיות אמיתי 'אישה לאישה מלכה', קורה - בדיחה לא טובה. מפה ולקחת את הדבר הזה ולעשות אותו דבר כולל, נשים שלא מפרגנות לנשים, אני בהלם מהתגובות. אני לא כועסת, אני נראית עצבנית כי אני לא מרגישה טוב. בעיקר עצוב לי, למה הרעל? אפשר לכתוב 'וואלה לא מסכימה איתך'. למה כל כך הרבה רעל?".  

View this post on Instagram

A post shared by Galit Gutman (@galitgutman)