אחרי מהמורות רבות בקשר שלהם, פרידות וקאמבקים, הזמרת המצליחה מאיה בוסקילה ובעלה עוזי אזולאי מתגרשים. בוסקילה אמנם מסרבת לדבר על חייה הפרטיים, אבל מקורבים טוענים כי לפני חמישה חודשים השניים נפרדו, אלא שרגע לפני שהגיעה להחלטה על סיום הנישואים, נתנה הזמרת לבעלה ניסיון נוסף לשלום בית, אך הניסיון לקאמבק לא צלח והבעיות נותרו בעינם.

בוסקילה עברה להתגורר תחת קורת גג חדשה, ומקרוביה מסרו ל-TMI כי מזה כחמישה חודשים שאזולאי לא הגיע לביתה. עוד מדווחים יודעי דבר כי הזמרת הגישה מכתב לאזולאי בו היא דורשת לסיים את הפרק הזה בחייה בצורה יפה ומכובדת עם דרישה שתוך 72 שעות יתייצב במדרגות הרבנות לתת לה גט מבלי אף דרישה כספית מצידה, אלא שאזולאי לא הגיב לפנייתה של הזמרת לפי טענת מקורביה.

מאיה בוסקילה, לני בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה, לני בוסקילה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קאמבק רשמי: הבן של מאיה בוסקילה מבלה עם הפרוד- לחצו כאן

מאיה בוסקילה נופשת כפרודה ויוצאת על המבקרים: "אני עפה על עצמי"- לחצו כאן

בוסקילה, אמא ללני המתוק בן השמונה שרוצה לשים את הפרק הזה כבר מאחוריה, מתכננת כך לפי מקורביה, לתבוע את אזולאי תביעה אזרחית וכמו כן לדרוש את הכתובה. עוד מסרו המקורבים כי הסיבה כביכול לכך שיחסיהם של בוסקילה ואזולאי עלו על שרטון היא סביב בעיית הימורים לכאורה של אזולאי, דבר שאותו מכחישים בסביבתו של אזולאי בתוקף (ראו תגובה בהמשך).  

מקורב לזמרת מסר ל-TMI: "זה עולם שזר לה, היא מעולם לא הכירה אנשים מהמרים. עוזי מסרב לתת לה גט רק לאור מניעים של נקמה כי היא עזבה אותו". עוד מסר כי "התגובה שנתנו מטעמו של אזולאי לידיעה שהתפרסמה אמש בגיא פינס על הגירושים אינה נכונה ואין בה שמץ של אמת".

עורכות דינה של מאיה בוסקילה, ליאת שקלרז ודנה תירוש מסרו: "משרדנו פעל להגיש בעבור הגברת בוסקילה בקשה לבית הדין הרבני לצורך סידור הגט, ותשלום מלוא כתובתה. אין שום הצדק במדינת ישראל להשאיר אישה כשבויה של בעלה, גם בתי הדין הרבניים לא מאפשרים זאת בימינו".

תגובת אזולאי באמצעות עו״ד חן מאירי: ״מדובר בניסיון נואל של הגב׳ בוסקילה להכפיש את שמו של מרשי מסיבות הידועות לה, אך מטעמי צנעת הפרט לא נפרטן וגם לא את הסיבות לגירושין, שייטענו במסגרת המתאימה - בין כתלי ביהמ״ש. מובן וברור שלמרשי אין כל בעיית הימורים, והדבר לקוח מדימיונה הפורה של הגברת בוסקילה״.

תגובת עופר מנחם בשם מאיה בוסקילה: "מאיה מעוניינת לסיים זאת בכבוד, ולא מחוץ לכותלי בית המשפט. תכבדו זאת"

מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)
מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)