יש סיכוי גדול שטום אביב לא יאהב לקרוא את האייטם הבא. בעוד השף המסוקס בכלל לא מכליל את גל גברעם ברשימת האקסיות בחייו כפי שחשף בראיון ב"פולואו יו", תוכנית הרדיו של TMI, דיירת האח הגדול, לא מפסיקה לדבר עליו בבית המתועד. בתחילת השבוע חשפה גברעם מידע אינטימי ממערכת היחסים של השניים, מידע קצת יותר מדי עסיסי למצלמות הבית המתעדות 24/7. 

במהלך שיחת בנות על מחזור שנערכה בסלון הבית בין גברעם למור לרמן וקארין עליה שיתפה גברעם את הבנות על סיפור שקרה לה עם האקס שלה במהלך טיסה ליפן, מי שעקב אחרי היחסים בין גברעם לאביב בטח יודע שהם בילו יחד בשנה שעברה ביפן במהלך נסיעת עבודה של אביב. וכך סיפרה במילים אלו: "רוצה לשמוע סיפור את בוכה בתחתונים שלך? כשטסתי ליפן עם האקס שלי, ידעתי שאני צריכה לקבל בזמן הקרוב אז אמרתי לו 'בוא במטוס', פעם ראשונה שטסנו יחד, אמרתי לו בוא נעשה את זה כאן, והוא אמר לי 'להה, עשיתי את זה וזה לא כיף'".

תיעוד מטוקיו:

לרמן ועליה מיד העירו לגברעם שהיא לא לבד פה, והזכירו לה שיש מצלמות שמתעדות כל דבר שקורה בבית אז כוכבת הרשת השיבה "מה אכפת לי זה סיפור 'פיפי', הם גם יכולים לשדר את זה". אלא שאז הפקת האח הגדול קלטה את השיחה והחליטה לצנזר אותה מיד כשהעבירה את השידור למצלמה שמתעדת מהגינה. את המשך הסיפור נוכל לשמוע מהשף עצמו.

טום אביב, גל גברעם (צילום: אייל לוין,בוטיק 925)
טום אביב, גל גברעם (צילום: אייל לוין,בוטיק 925)