שופטת "מאסטר- שף" חזרה למסך וחזרה לעורר את תשומת לב הגולשים. מיכל אנסקי העלתה הבוקר (רביעי) לרשתות החברתיות תמונה שלה יושבת עם בגד גוף כשרגליה חשופות תוך כדי שהיא מאכילה את בתה בארוחת בוקר. הקולגות מיד מיהרו להחמיא ביניהן מורן אטיאס שהגיבה "את האמא הכי סקסית ביקום" או מרינה מקסימיליאן שכתבה "תמיד אני נראית ככה בארוחת בוקר עם הילדה, ממש אלף בית של בוקר שלמות היצירה את", אדווה דדון כתבה "סקסי מאמא", וחן אמסלם הוסיפה "פצצת על". אלא שלצד התשבוחות והפרגונים מידועניות בתעשייה, היו עוקבים ועוקבות שמיהרו לתקוף ולבקר את אנסקי על התצלום החושפני שמעביר מסר שלילי, בטן שטוחה ורגלים דקיקות.

View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

אחת העוקבות כתבה "נשים אחרי לידה שרואות פוסט כזה, שלא קשור למציאות נראה מגוחך. הרי אף אחת לא יושבת עם בגד גוף ומאכילה את התינוק שלה". אחרת כתבה "לא הבנתי את התמונה, סליחה כן פשוט לא מבינה", או "מגוחכת וזוועה, המהות של האישה זה להיות עירומה", אחר כתב "מה קרה לך את בסדר? " או תגובות רבות כמו "גועל וחוסר צניעות", "נסחפת "או "את באמת צריכה את התגובות כדי לקבל אהדה על איך שאת נראית? ", משהו לא תקין בתמונה הזאת, איפה האימהות? ", "ופצצה אין וויכוח אבל פשוט פאתטית".

כזכור, אנסקי ילדה בפברואר האחרון לפני כמעט שנה את גבריאל לי, בתה המשותפת הראשונה לבעלה אייל אמיר אותה הביאו לעולם חודשים ספורים בלבד אחרי שנישאו. זוהי בתה השניה של אנסקי, שחובקת בת בת 10 מנישואיה הראשונים.

מיכל אנסקי, אייל אמיר, דניאלה, גבריאל לי (צילום: דור שרון)
מיכל אנסקי, אייל אמיר, דניאלה, גבריאל לי (צילום: דור שרון)