דיוויד דימוס מתארח בתוכנית הרדיו של TMI ומספר למה הוא מורח לק

דייר "האח הגדול" דיויד דימוס נכנס לבית המתועד על תקן המציל החתיך, המאצ'ו שלא מחפש קשר רציני אבל בכל זאת הצליח לנפץ כמה מהסטיגמות האלה בזמן השהות הקצר שלו בבית, לאחר שהחל ברומן קצר עם הדיירת קארין עליה. אחרי שהודח בשבת האחרונה מהריאליטי התראיין דימוס ביום שלישי בתוכנית הרדיו "פולאוו יו" של TMI ונשאל מדוע בחר למרוח לק על הציפוניים ולשבור את תדמית הגבר המסוקס ענה "באתי לבית, הבנתי שאני במשבצת של הדומיננטי, סוג של שליט, דיקטטור לא יודע מייצג דמות גברית חזקה, שלא אכפת לה מה אומרים. רציתי לשים לק באותו רגע, רציתי לראות איך זה. מצחיק לא מצחיק בשביל ההווי לא משנה מה, אני שם לק ולא סופר אף אחד ולא מעניין אותי אם יגידו שזה מכוער או לא וזה מצחיק אותי התגובות שיש"

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אמש, הוא אף החליט להעלות פוסט בעניין וכתב: "אני חושב שהגיע הזמן לדבר על מה שנאמר, אבל לא נשמע. מה הסיפור של הלק???? רבים שאלו, צחקו, ניחשו ופרסמו. כשהייתי נער בתיכון, בן שכבה שלי היה מסתובב רק עם הבנות, כל פעם שהקניטו אותו על הנשיות שלו הייתי קם להגנתו, הוא היה מרגיש איתי בנוח וסיפר לי יום אחד שהוא עושה לק לבנות, וכל הזמן מתחשק לו לעשות בעצמו, אבל הוא מתבייש מהתגובות של ילדי השכבה. (חשוב לציין שהוא היה אז בארון) ותהיתי לעצמי אם לייעץ לו כך או אחרת.

תמיד קל לייעץ לאחר ״תעשה מה שבא לך ואל תשים על אף אחד!״ בשהות שלי בבית האח, נתקלתי בסיטואציה שהבנות עשו לק אחת לשניה, הסתכלתי עליהן, ואותו בן השכבה צץ בראשי. החלטתי פשוט לעשות ולא להגיד. זאת ההזדמנות לבצע את מה שהייתי מייעץ לו. ביקשתי שישימו לי, מול כל עם ישראל. בטלוויזיה, כשאף אחד לא מכיר אותי. הגבר ה״מאצ׳ו״ של הבית, ״המנהיג״ שמייצג מושא גבריות, החליט לשים לק, ולא אכפת לו מה יגידו. כי כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו. לכל אחד מגיעה אהבה, זה לא משנה הנטיות המיניות שלך, לא משנה המוצא האתני, השפה או המגדר שלך. כולנו שווים ולכולנו הזכות לרצות את עצמנו וללכת עם האמת שלנו. כולי תקווה שהמסר עובר ויועבר, כי אני עם הלק, לא סיימתי"

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)