דיוויד דימוס מתארח בתוכנית הרדיו של TMI ומספר האם קיימו יחסי מין בבית האח הגדול

ימים ספורים בלבד אחרי שהודח מבית "האח הגדול", דיוויד דימוס התארח בתוכנית הרדיו "פולאוו יו" של TMI וסיפר על החוויה שלו בבית, על התהליך העצמי שהחל לעבור ונקטע בהדחה, הרומן עם קארין עליה והמריבה עם יהודה יצחקוב. 

איך היה לצאת מהבית? איך החיים אחרי?

"איך שיצאתי קיבלתי בום, אחרי שיצאתי קלטתי מה קורה בחוץ, הרי בבית אתה מנותק מהכל, בקושי שומעים את הצעקות, אתה לא יודע אם אוהבים אותך, אם המסר שלך הועבר. אני יצאתי עם הרגשה מאוד ירודה על הפנים, אבל איך שיצאתי וראיתי את התגובות של כולם ואנשי ההפקה ראיתי פיות פעורים, אז זה גרם לי להבין מה קורה בחוץ וראיתי שיש את הקבוצה של המעריצים ויש את המתנגדים"

אולי העיפו אותך בגלל הריב עם רונית? אולי ראו את זה כחולשה, שהתרככת מהר?

"רונית אישה מקסימה, והיו לנו ויכוחים לגיטימים אבל למדנו לכבר אחד את השני וכשראיתי את ההתנהלות שלה מול הסיגריות לקחתי צעד אחורה".

התקשרו אליך לקמפיין?
"עדיין לא, זה לא הדבר שחיפשתי, אני התחלתי שם תהליך מטורף. רציתי להעביר אג'נדה ערכית. במקום מה שרציתי להעביר, קיבלתי לפרצוף דברים שרציתי לשנות בעצמי, אז רק התחלתי לעבור את התהליך עם עצמי ולא הספקתי, וזה מה שיושב לי".

ומה עם קארין היה לכם רומן? 
"פחדתי פחד מוות מקארין. אם יהיה לה רומן אחר בבית אז הכל בסדר, שנינו אנשים בוגרים ומבינים את המצב, זה לא התפתח למצב של "לשמור אמונים". מה שקורה בתוך הבית אף אחד לא יכול להבין עד שהוא נמצא שם, אתה לא מצפה שבן אדם יילך, זה דיסוננס הזוי, הגוף לא מכין את עצמו להגיב כמו שהיה רוצה".

אתה תהיה בקשר עם יהודה?
"אני לא יודע, מה שקורה בבית נשאר בבית. אני לא יודע מה יקרה. הכל פתוח. מה שלא כך הציגו זה המכבש האדיר שעברתי שם. כמה דיירים לקחו אותי פרויקט כי הייתי איום, אבל ידעתי לשמור על איפוק, אבל לכולם יש הרגע שהם מתפוצצים"

דיוויד דימוס (צילום: צילום מסך רשת 13)
דיוויד דימוס (צילום: צילום מסך רשת 13)

היו דיווחים על סקס בבית?
"לא, זה הזוי, זה הזוי. לא הייתה נשיקה אפילו בבית. עד שלא יצאתי לא הייתה נשיקה. קארין אישה מדהימה, היא לא תיתן לדבר כזה לקרות. זה לא העניין של לחכות לה או לא, מה שעומד לנגד עיני, זה על התהליך שאני רציתי לעבור עם עצמי, כל השאר אני לא מתייחס לזה"

הטעות הגדולה?
"הטעות היחידה שלי והיא לא טעות כזאת קריטית היא המריבה עם יהודה ואילון. קורה שאומרים מילה כזאת או אחרת. לא הייתה כוונה לדבר על הצבע עור שלו". 

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)