אין כמו האווירה של תקופת החגים. הרגע הזה בראש השנה שאתה מארח את כולם ומקבל זוג פמוטים מנצנצים מתנה מכל המשפחה ביחד, או הרגע הזה בסוכות שסבתא נכנסת לבית עם שעון גדול מרוח בתמונה של כל הנכדים ומכריחה אותך לתלות אותו בסלון כדי שכולם יראו. סתם די לא, אנחנו מדברים על תקופת הכריסמס כמובן בה מיטב הסלבס מתכנסים ביחד כדי לחגוג את תחילת השנה האזרחית החדשה כמשפחה אחת גדולה. אנחנו שוב צוחקים, הם מתכנסים ביחד כדי לנקר לכל שאר תושבי כדור הארץ הפשוטים את העיניים עם מתנות שככל הנראה גם אם נאחד את הכסף של כולנו יחד לא נוכל להרשות לעצמנו לעולם.

אתם חושבים שאנחנו מגזימים? ב-TMI יצאו לבדוק וחזרו עם ממצאים שיפילו גם לאחרוני הציניקנים שבכם את הלסת. מי פינק את עצמו במטוס פרטי לכבוד החג? מי הסתפקה בגלגל גבינה? ומי קנתה לאקס המפורסם שלה מפל מים פרטי? אלו המתנות הכי מוגזמות של הסלבס לכבוד הכריסמס (בסלבס אנחנו מתכוונים למשפחת קרדשיאן ועוד כמה)-

סטורמי וובסטר- בית בובות בגודל טבעי

הילדה הכי קולית על פני כדור הארץ ככל הנראה, קיבלה מסבתה קריס ג'נר בית בובות בגודל טבעי לכבוד החג בשנת 2019 וכשאנחנו אומרים בית בגודל טבעי אנחנו מתכוונים לאחד כזה שהיא יכולה ממש לפתוח את הדלת, להכנס לבפנים ולרוץ בתוכו. אין צדק בעולם.

ג'סטין ביבר- מטוס פרטי

בשנת 2014 החליף ג'סטין ביבר קידומת ונכנס לשנות העשרים לחייו. איך הוא חגג את המאורע? קנה לעצמו מטוס פרטי כמובן לכבוד החג. צנוע באמות מידותיו, נסיך. 

כריסי טיגן- גלגל פרמז'ן

אוקי אנחנו יודעים שמדובר בכתבה מנקרת עיניים, אבל לא יכולנו להתעלם מהמתנה הקצת ביזארית שקנה ג'ון לג'נד לאשתו לכבוד החג בשנת 2015- גלגל גבינה ענק. איך היא הגיבה? "ג'ון קנה לי חלום לכל החיים! גלגל גבינת פרמז'ן שאפשר לערבב בתוכו פסטה וריזוטו!" כריסי את באמת צנועה באמות מידותייך. אנחנו לא צוחקים.

קים קרדשיאן- המון מתנות שקשה לעקוב

האישה המוגזמת בתבל לוקחת את זה כמובן צעד אחד קדימה כשזה מגיע לכריסמס ואלו המתנות הכי מוגזמות שקנתה הגברת: בשנת 2013, רגע אחרי שילדה את ביתה הבכורה נורת', עשתה קים מעשה סטנדרטי וקנתה לבעלה קניה ווסט ולתינוקת שזה עתה נולדה מכוניות פורש תואמות לכבוד הכריסמס. אנחנו גם חושבים שמטרנה זה לעניים, את צודקת קימי.

בשנת 2015 כבר שיעמם לה והיא הרגישה תחושת מיצוי לכן היא קנתה לבעלה 150 מתנות לכבוד החג. ב-TMI מתנצלים, אין לנו משהו שנון לומר על זה אנחנו עדיין בתהליכי עיכול.

בשנת 2019 קנתה קרדשיאן תיקי וינטג' של לוטי ויטון במהדורה מוקטנת לכבוד כל הנכדות של המשפחה (שש במספר) בייצור מיוחד היישר מיפן.

סתם קצת לואי ויטון וינטג' במהדורה מוגבלת מיפן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתם קצת לואי ויטון וינטג' במהדורה מוגבלת מיפן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

קיילי ג'נר- טבעת יהלום 

אמנם היום היא כבר מיליארדרית (אולי, לא סגורים על זה), אבל בשנת 2015 כשהיתה עדיין בזוגיות עם הראפר טייגה, קיבלה ממנו קיילי ג'נר טבעת יהלום עצומה ומנכרת עיניים בשווי של כ-33,000 דולר. היום ככל הנראה היא היתה מתעצבנת עליו שלא השקיע קצת יותר.

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

קריס ג'נר- מכונית אספנות משנת 1956

אנחנו יודעים, הן מוגזמות, אבל אנחנו כבר מסיימים עם הקרדשיאנ'ס. פשוט בשנת 2016 קיבלה המאמאג'ר מכל המשפחה שלה רכב אספנות מסוג "פורד ת'אנדרבירד" שנת 1956 בצבע אדום בוהק. אין צדק בעולם 2.

View this post on Instagram

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner)

בראד פיט- מפל מים

כן על אמת. מפל מים. בשנת 2012 אחרי שסיימו להתרגש מאחוזת שאטו מירבל העצומה שלהם בצרפת, קנתה אנג'לינה ג'ולי מפל מים פרטי בקליפורניה לאקס המפורסם שלה. מעניין אם בחלוקת רכוש שהם עשו הוא קיבל את המפל לעצמו.

'אני לוקחת את המפל בחזרה שיהיה ברור' (צילום: Getty images)
'אני לוקחת את המפל בחזרה שיהיה ברור' (צילום: Getty images)

דרייק- עמוד ריקוד

הראפר המפורסם כנראה הרגיש שחדר השינה שלו זקוק לטאץ' נוסף, לכן לכבוד חג המולד הוא התקין שם עמוד לריקוד והפך את החדר באופן כללי למועדון נוטף אווירה. הכי כריסמס.

ריהאנה- פסל של דולפין

עכשיו אתם שואלים- נו פסל של דולפין מי שישמע? רק שמדובר בפסל של האמן ג'ף קונס, מהאמנים המובילים והמצליחים ביותר בעולם ועלותו של הפסל אותו קיבלה הזמרת מחבריה לכבוד החג בשנת 2014 נאמדת בעשרות אלפי דולרים. 

View this post on Instagram

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

ביונסה- תיק של הרמס

עכשיו אתם שוב שואלים- נו תיק של הרמס, מי שישמע? אז זהו שגם פה לא מדובר בתיק יקר סטנדרטי. ג'יי זי קנה לאשתו לכבוד חג המולד בשנת 2010 תיק אספנות נדיר במיוחד של בירקין מבית הרמס שעלותו, כדאי שתשבו, 350,000 דולר. אבל מה זה לעומת המטוס הפרטי שקנתה קווין בי לבעלה לכבוד יום הולדתו ה-50?

'מאמי קניתי לך תיק נדיר'. 'תודה מאמי קניתי לך מטוס'(צילום: gettyimages)
'מאמי קניתי לך תיק נדיר'. 'תודה מאמי קניתי לך מטוס'(צילום: gettyimages)

פריאנקה צ'ופרה- רכב שלג

מה עשה ניק ג'ונאס כשלא הצליח לחשוב על מתנה ייחודית לחג לכבוד אשתו? קנה לה רכב שלג (לא מזחלת, רכב) שיהיה לה למקרה והיא תיתקע באיזה פקק בשלג. היא לא תתקע בפקק בשלג תנו לנו לספר לכם.