האינסטגרם מספק לא פעם מידע חדשני ומעניין על הכוכבים הגדולים, אבל משחק שאלות תשובות שערכה המגישה עדן הראל בסטורי שלה הצליח לרתק במיוחד ולגלות תשובות לשאלות שתמיד רציתם לדעת. הראל, המנחה המיתולוגית ומי שכבשה את ערוץ MTV האמריקאי כשהייתה בת 18 בלבד והייתה נחשבת לפרועה בתקופתה, נשואה בשנים האחרונות לעודד מנשה וכידוע, חזרה בתשובה. במהלך השאלות שנשאלה באינטסגרם היא חשפה פרט שעשוי להדהים אותם.

עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)
עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)

למרות שגם היא וגם מנשה בעלה, אחד מכוכבי הילדים הכי גדולים שידעה המדינה, עשו את הקריירה שלהם מלהופיע על המסך- הם לא דוגלים בטלוויזיה, ולא רק זה- אין להם אחת כזו בבית.  "אין לנו טלוויזיה, מדי פעם מחשב אבל ממש לא הרבה" ענתה לגולשת ששאלה באילו סדרות צופים הילדים שלהם. "אני חושבת שזה הורס כל חלקה טובה בנפש שלהם" הוסיפה. מפתיע נכון?

עוד נשאלה הראל, שעטורה בקעקועים - מדוע היא לא מסירה אותם, שכן על פי ההלכה אסור להתקעקע. על כך ענתה "לפי התפיסה שלי אין מה לנסות ולמחוק את מי שהייתי. אני לא מאמינה בזה. כשחזרתי בתשובה אמרתי לשם, אני באה עם כל הג'יפה של פעם ומתחילה מחדש. מכבדת את מי שרוצה ומוריד, פשוט לא מדוייק לי".

ואם תהיתם לעצמכם מי מבין השניים היה הראשון לחזור בתשובה, גם לכך יש לנו תשובה: "אני קצת קודם", ענתה הראל. "התחלנו ללכת לשמוע שיעורים ואני אחרי השיעור הראשון רציתי לחזור בתשובה. הבנתי שזו האמת. לעודד לקח קצת יותר זמן, אז בהתחלה אני דחפתי קצת, אבל ברוך השם יחד. לדעתי הוא יותר דוס ממני היום".