למי שפספס, בסוף השבוע שודרה כתבה בחדשות 12 על משפחת בוזגלו, בדגש על בנות הבוזגלוס, הנשים של מאור, אסי, אוהד ואלמוג בוזגלו. בכתבה, אב המשפחה יעקב בוזגלו, אמר דברים מעוררי מחלוקת על כלותיו כשבין היתר ציין כי אין שוויון בין נשים וגברים ואמר כי הן צריכות לדאוג להם לארוחות חמות. 

מירן בוזגלו, אשתו של מאור בוזגלו, שלא ממש הייתה מרוצה מכתבתו של גיל ריבה, הגיבה עליה בתכנית הרדיו של קותי סבג ומאיה בצלאל ואמרה: "לנו הציגו את זה שיעשו כתבה על העצמה נשית ועל כמה נשות הבוזגלוס חזקות ומנהלות קריירה ובית. מה שעצוב זה שגם אחרי הכתבה הוא (גיל ריבה) אמר שהכתבה יצא מדהימה. זה היה נורא, עשו את זה כל כך שוביניסטי ומזעזע... כאילו אנחנו חיים כמו לפני 40 שנה, אני נשארתי בלי מילים. אני שמונה שנים מנהלת עסק ודיברתי על זה בכתבה ובסוף בחרו לשים משהו שהוא רחוק מהמציאות וזו עריכה מגמתית ממש". 

אסי בוזגלו מוכר את המתנה היוקרתית שהביא לאשתו - לחצו כאן. 

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: שוקה כהן)
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: שוקה כהן)

השורד האחרון, אסי בוזגלו וזוגתו, עדי בוזגלו, לא הגיבו לכתבה כיוון שהם נמצאים בטיול ארוך במיאמי ובעקבות הפרשי השעות הם ראו אותה באיחור. עדי נשאלה על הכתבה וגם היא מצידה לא נשארה חייבת. "בכל ראיון שלי ובטח של אסי ואפילו גם אתם יודעים שהחיים שלנו מאוד מאוד פתוחים בסדרת "הבוזגלוס" והן ברשתות החברתיות וב"הישרדות". להוציא כתבה כזאת רדודה עם פגיעה מגמתית, זה מחזיר אותנו אחורה בשנים לתקופת האפליות ועצוב לראות שעדיין מנסים להוציא כתבות כאלו באור כזה שהאמת זה דבר בהיפוכו", כתבה עדי.

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: אביב חופי)

עוד הוסיפה וכתבה: "כמו שאתם יודעים אני לאורך כל החיים עבדתי ב"ביטוח ישיר" והכנסתי משכורת מאוד מכובדת הביתה ואסי ציין בכל מקום אפשרי, גם ב"בוזגלוס" וגם ב"הישרדות" שאני הייתי העוגן היציב של הבית ובל נשכח שלאורך הקריירה של אסי בכדורגל עשו לו הלנות שכר לאורך שנים לא מבוטלות. אז רק אסכם שהתקיימנו לאורך כל השנים שלנו ביחד משתי משכורות, משיתוף פעולה מלא ועם הערכה והדדיות כמו שמשפחה צריכה להתנצל. הרצון שלי כאמא לעשות בית חם לבעלי ולילדיי לא צריך לתת לאף אחד לגיטימציה להוציא את הדברים כמו בצורה שהוציאו בכתבה".

לאחר הניתוח הקשה שעברה, עדי בוזגלו עשתה שוב שינוי בלוק: כך היא נראית - לחצו כאן. 

אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו, עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)