הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שסרטה השני "וונדרוומן 1984" יצא בבכורה ברחבי העולם לאחר איחורים רבים בעקבות נגיף הקורונה, התבשרה כי היא צפויה להמשיך לסרט שלישי בסדרה של גיבורת העל. אם זה בעקבות הבשורות המשמחות או לא, החליטה גדות להתחדש בנכס חדש בארצות הברית. 

מגזין וראייטי דיווח כי גדות רכשה פנטהאוז יוקרתי בשווי של לא פחות מחמישה מיליון דולרים בעיר מאליבו שבקליפורניה. את הנכס רכשה גדות מבוי סימון שמוכרת גם כמיס יוניברס לשנת 1988. הנכס נמצא באחד האזורים היוקרתיים של מאליבו, במתחם מגודר וחסום לכניסת זרים. אם מעניין אתכם איך הבית נראה מבפנים, עד שנקבל תמונות מהוונדר וומן הישראלית, נספר כי העיצוב הניטרלי כולל רצפות עץ בצבע חיטה וקירות לבנים, בנוסף יש גג פתוח רחב שמחמם את חללי הפנים עם אור טבעי.

הנכס החדש של גל גדות (צילום: zillow)
הנכס החדש של גל גדות (צילום: zillow)

בסלון יש אח גדולה וקיר זכוכית שמגיע למרפסת אריחים גדולה עם נוף רחב לאוקיינוס. חללים אחרים כוללים פינת אוכל פורמלית הצמודה למטבח, שהוא קטן אך כולל מוצרי נירוסטה איכותיים, לוחות עבים של משטחי גרניט וארונות בהתאמה אישית. יש גם חדר משפחה עם שטיחים בצבע בז' קטיפה. שני חדרי השינה מאובזרים בשטיחים מקיר לקיר בצבע בז' ולהם חדרי אמבטיה מרווחים. למאסטר בו ילונו גדות ובעלה ירון ורסנו, שני חדרי אמבטיה משלו, אחד עם אמבט טבילה מובנה ובידה. לגדות וורסנו, יזם הנדל"ן, יש כמובן גם בית בישראל ובית בו הם מתגוררים בהוליווד הילס בשווי 5.6 מיליון דולר. תתחדשו!

מוכנים להתארח (צילום: zillow)
מוכנים להתארח (צילום: zillow)

הסלון (צילום: zillow)
הסלון (צילום: zillow)

חדר אורחים (צילום: zillow)
חדר אורחים (צילום: zillow)

מתאים לנו המיטה (צילום: zillow)
מתאים לנו המיטה (צילום: zillow)