אין ספק ששנת 2020 הייתה שנה שלא נשכח עוד הרבה מאוד זמן. יש שאהבו אותה פחות, יש שאהבו אותה יותר אך היא ללא ספק שינתה את שגרת חיי העולם כולו. נגיף הקורונה שפרץ בסין בשלהי 2019 כבש את רחבי העולם בשנת 2020 והביא איתו שלושה סגרים, מערכת חינוך שעברה ללמוד בזום (בערך), צוותים רפואיים שעובדים מסביב לשעון, מיליוני חולים ברחבי העולם, בייבי בום ואינספור פרידות של זוגות שהיו סופר מאוהבים, עד שהסגר הכניע אותם. 

גם מפורסמי ארצנו הקטנטונת שנאלצו לוותר השנה על אירועים נוצצים, נאלצו להתרגל למצב החדש ולנסות להפוך את הלימון ללימונדה. שירים חדשים בשיתוף פעולה מרחוק של מיטב האמנים יצאו כמו פטריות אחרי הגשם, עונות חדשות לסדרות אהובות כמו "להיות איתה" של אסי עזר או "זגורי אימפריה" של מאור זגורי וכמה איחודים בלתי נשכחים כמו של "זהו זה" או איחוד של "השיר שלנו". פייר? התרגשנו לראות את רן דנקר ונינט טייב שוב יחד באותו הפריים. הסגר הביא איתו גם בייבי בום חסר תקדים בארץ והוסיפו כמה יורשי עצר חמודים לביצתנו הנוצצת, ביניהם גם מיאל, בתם הקטנה של אייל גולן ודניאל גרינברג.

אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עם כל הטוב שיצא מהקורונה, היו גם דברים פחות נעימים כמו הפרות של הנחיות משרד הבריאות שלא פסחו על הביצה המקומית והיו כאלה (ולא נזכיר שמות כי אנחנו באווירה חגיגית) שבחרו להופיע או לחגוג ללא שמירת מרחק וללא עטיית מסכות. היו מי שהגדילו ואף הפרו בידוד, אך נתפסו עם חם גם אם שהו ביוון, כי העין הגדולה של TMI צופה בהם מכל פינה בעולם.

זה הזמן שלכם לבדוק עד כמה הייתם מעודכנים בכל מה שקרה (וקרה הרבה) בביצה הישראלית במהלך שנת 2020. חושבים שאתם יודעים הכל? כנסו לשאלון ותוכיחו לנו!