לפני קצת למעלה משנה, סמיון גרפמן חזר אדם אחר מאי הישרדות לאחר שהשיל כמות גדולה של קילוגרמים במהלך צילומי "הישרדות". הוא זכה להמון תשומת לב עבור הפיגורה החדשה שלו, והיה מאושר בגופו החדש. אך לאט לאט, תוך שהוא חזר לחיים האמיתיים מלאי האוכל והפיתויים,  הוא החל להעלות את המשקל שהוריד, כך חשף בפוסט חדש באינסטגרם ואחרי שניסה כל מיני שיטות לחזור למשקל האידיאלי מבחינתו, הוא החל דיאטה שגרמה לו לרדת 10.5 קילו בחודש!

הלוק החדש, סמיון גרפמן (צילום: אור גפן)
הלוק החדש, סמיון גרפמן (צילום: אור גפן)

סמיון גרפמן נתבע על הוצאת לשון הרע: "תביעת השתקה"- לחצו כאן

וכך כתב, "אתם זוכרים שאחרי שחזרתי מהישרדות כולם כל הזמן החמיאו לי ואמרו לי איזה יופי רזית ואיזה חתיך אתה אבל מחודש לחודש איבדתי את זה ולא הצלחתי להשיג את זה בחזרה, וניסיתי ללכת לדיאטניות וניסיתי כל מיני טיפולים וכל הזמן עליתי וירדתי וזה ביאס אותי רצח
רק מי שמנסה לרדת במשקל ולא מצליח יודע מה עברתי ואיזה תחושת נצחון אני מרגיש עכשיו. כולם שואלים אותי מה עשיתי בשביל לרדת ככה במשקל? נכון לעכשיו ירדתי 10.5 קילו תוך חודש. אני נקי מסוכר ובצקים לחלוטין ופאקינג התחלתי לעשות ספורט אחרי 20 שנה!

והאמת, הבטחתי מדי שבוע להגיד לכם מה אני עושה ולא גיליתי כי פחדתי שאני אישבר, וזה גם קרה לי כמה פעמים בעבר אז לא רציתי לספר עד שהייתי בטוח שהפעם זה עובד. מלא זמן שמעתי את המשפט :"הכל בראש". וכשחקרתי את זה הבנתי שהכוונה היא להרגלים שלי. מה שהייתה הבעיה היא זה ששנים הרגלתי את עצמי לאכול כל הזמן בצקים וסוכרים. והבנתי שבלי לשנות את את ההרגלים שלי אי אפשר לעשות את השינוי".

View this post on Instagram

A post shared by Semion Grafman (@semion)

במהלך הישרדות. גיא זו-ארץ, סמיון גרפמן (צילום: צילום מסך רשת 13)
במהלך הישרדות. גיא זו-ארץ, סמיון גרפמן (צילום: צילום מסך רשת 13)