לא בטוח שזכרתם, בכל זאת עבר עשור מאז אבל רק רצינו להזכיר לכם, שהמצלמות המתעדות 24 שעות ממש לא זרות ליהודה יצחקוב דייר "האח הגדול". אז לא, אנחנו לא מדברים על ההשתתפות שלו ב"אמזונס", שם כזכור ניצח וגרף את המקום הראשון, אלא על תוכנית דוקו "יהודה יוצא למלחמה" ששודרה ב-YES ועסקה בחיים של יצחקוב במהלך שש שנות חייו מגיל 15 ועד גיל 21, ושודרה ב-2010.

יהודה יצחקוב (צילום: באדיבות yes)
יהודה יצחקוב (צילום: באדיבות yes)

למרות הנתק ביניהם: אמו של יהודה יצחקוב מגיבה לשמועות- לחצו כאן

הדוקו עסק ביצחקוב, אז ילד אנונימי ממשפחה קשת יום להגשים את חלומו ולהיות טייס, חלום שכידוע למרבה הצער לא התגשם. "בגלל הקטע עם אבא שלי אין התאמה מסוימת לקורס", חשף. אביו היה עבריין ונרקומן שחיי הפשע הובילו אותו לעזוב ולברוח לניו יורק. יהודה היה רק בן שנתיים כשנותר לבד עם אמו ושני אחיו בדירה קטנה בחולון ובתנאי מחיה קשים. בגיל 16 כבר נאלץ לצאת לעבוד כדי לעזור בכלכלת משפחתו וגם היום מעיד יצחקוב כי הרבה מן ההתנהגות האגרסיבית שלו באה בעקבות הילדות הלא פשוטה שהייתה לו.

אחרי שסיפר בין כותלי בית "האח הגדול" על החוויות שעבר בתור ילד, ב"הצינור" ברשת 13 שידרו אתמול חלקים מן הדוקו בעל השלושת חלקים, וחשפו בסופו אף את המפגש המרגש של יצחקוב עם אביו, לאחר שנים של נתק וניסיונות לא מוצלחים להיפגש.