שר הביטחון ויו"ר סיעת כחול לבן המצטמקת, בני גנץ, ייאלץ לקיים גישור עם נאוה ג'ייקובס, שטענה שלפני כ־40 שנה חשף בפניה את קלפיו בשעה ששניהם למדו בכפר הירוק. כך קבע שופט בית משפט השלום בתל אביב יאיר דלוגין רגע לפני שלב ההוכחות בתיק, שצפוי להתחיל במרץ 2021.
עו"ד יעל תותחני, באת כוחה של ג'ייקובס, מסרה בתגובה: "לצערנו, כבר ניהלנו הליך גישור בבית המשפט מול מר גנץ, אך הוא התכחש לקיומו באמצעות בא כוחו. לשמחתנו, המגשרת חשפה בפני בית המשפט הנכבד כי אכן היה גישור. לאור התנהלות זו, מרשתי איננה סבורה במועד זה שיש צד שני המנהל את הליכיו ביושרה ובהגינות, אך היא מכבדת כל החלטה של בית המשפט. למותר לציין, כי הכחשת קיומו של הגישור בבית המשפט הייתה מעשה אסור ומטילה דופי, לעמדתנו, במר גנץ".
מטעמו של גנץ לא נמסרה תגובה עד סגירת הגיליון.

בני גנץ (צילום: פלאש 90)
בני גנץ (צילום: פלאש 90)

 >בשורה לתושבי טבריה והארץ כולה. מנכ"ל החמ"ת (החברה הממשלתית לתיירות) עידן מועלם ביקר השבוע בפרויקט טיילת חוף הדקל על שפת הכנרת, שאותו מובילה החמ"ת בהנחיית שרת התיירות, אורית פרקש הכהן. מועלם הבטיח שהפרויקט המרשים, באורך של יותר מחצי קילומטר ובהשקעה של 15 מיליון שקל, יושלם לקראת עונת הרחצה הקרובה.
מועלם, המפלס עולה - וגם מצב הרוח.
"כטברייני, אני שמח מאוד על הזכות לתרום לפיתוח העיר, באופן שבו נשלב פיתוח תיירותי של שבילי אופניים והולכי רגל, עם סביבה ירוקה נגישה ונוחה, יחד עם תצפית מרהיבה על נופי הכנרת והרי הגולן".

עידן מועלם (צילום: צילום רחף וצילום פרוייקטים אבי)
עידן מועלם (צילום: צילום רחף וצילום פרוייקטים אבי)