מורה נהיגה מראשל"צ, גבי סרגוסטי, מציע גם הוא תקווה חדשה לגדעון סער. בפוסט מקורי שהעלה לפייסבוק הוא מתחייב שלאחר מספר מועט של שיעורים, סער יזכה ברישיון הנהיגה המיוחל, וכך יוכל "גם לנהוג וגם להנהיג".
שלום לסרגוסטי. אילו תגובות קיבלת על הפוסט?
"אין ספור הודעות, תגובות. הוא צריך רק שיעורי רענון, ואני בטוח שאצליח להעביר אותו טסט".
מטעמו של גדעון סער הבטיחו לחזור עם תגובה. ליאורה מחכה.

גדעון סער (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
גדעון סער (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

 >במרומי הקומה ה־63 במגדל משה אביב ברמת גן נפגש היזם ואיש העסקים אשר בן עוז, שהתפרסם בתוכנית "חשיפה" של חיים אתגר, עם הרב אבי זרקי, ראש התנועה להגינות משפטית בישראל, ומינה אותו לנהל עבורו את קרן התרומות שלו.
זרקי, אני בטוחה שאחרי הכתבה פונים אליו רבנים בלי סוף לקבל תרומות.
"זאת אחת הסיבות שהוא ביקש ממני לעמוד בראש הקרן, על מנת שאסנן עבורו את הפניות ואחליט מי ראוי ומי לא. היום, לצערנו הגדול, ענף השנור הפך למקצוע. והואיל ואני מכיר את העולם הזה היטב היטב, יש לי כל הכלים לדעת מי באמת זקוק לעזרה ומי לא".
בן עוז, הכל נסגר על כוסית קוניאק?
"הרב זרקי יהיה אחראי על התרומות, יבחן אותם, ומי שבאמת צריך - יקבל. במקביל נתרום את הבית מול הכותל לכל מי שאין באמצעותו יכולת כלכלית על מנת לעשות עלייה לתורה ליתומים. זה בחינם על חשבוני. וכמובן שיתוף פעולה נדל"ני בשמחה. זה בגדול".

>אהובה אלפרון הוזמנה לנס ציונה על ידי היחצן בדימוס יוליאן לוינסון על מנת לשמח ולבשל ארוחת ערב לחיילים על הספקטרום האוטיסטי במסגרת תוכנית "גדולים במדים - מעון השלושה", שבה לוינסון עובד כבר מספר שנים.

יוליאן לוינסון, אהובה אלפרון (צילום: ליאור שוורץ)
יוליאן לוינסון, אהובה אלפרון (צילום: ליאור שוורץ)