צופית גרנט, בת הזוג של הפייטן שולי רנד, יוצאת למאבק משפטי מול האישה הראשונה, מיכל רנד, ומתחמשת בעורך הדין בן קרפל, המתמחה בדיני לשון הרע והגנת הפרטיות. למקורביה היא אומרת שנמאס לה מהשקרים שלטענתה מיכל רנד מפיצה עליה.
מיכל רנד, מה הבעיה? גם לטורטלים אישרו לקחת עוד נשים.
"קשה לי להאמין שהיא תעז להיכנס איתי לבית משפט כשבידי האפשרות להוכיח שכל דבריי אמת. קשה לי להאמין שהיא תתבע אותי על כאב. היא לקחה ממני את בעלי, מילדיי את אביהם".
מטעמו של בן קרפל, בא כוחה של גרנט, נמסר: "יותר משנה חלפה מאז שצופית הפכה קורבן למסע ביוש והשמצה מהרחבים והקיצוניים שנראו במחוזותינו. התנהגויות דוגמת התנהגותה של גברת רנד הן נגע רע ומסוכן בחברה הישראלית. לכן אנו סמוכים ובטוחים שבמקרה הזה בית המשפט ישרטט גבול מאוד ברור בין המותר לבין האסור; בין החופש להתבטא לבין החופש - שאיננו - לבזות ולהשמיץ".

שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)
שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)

 > היידי מוזס הציורית, מראשי הקהילה הלהט"בית שחזרה בשאלה, בתו של חבר הכנסת לשעבר מנחם מוזס מאגודת ישראל, הודיעה שהיא מתמודדת על מקום ברשימת הליכוד במשבצת הריאלית של האישה החדשה.
מוזס, מי המודל שלך, מירי רגב או אוסנת מארק?
"וואו, קשוח. שתיהן פרלמנטריות מצוינות. נניח בצד את הדרך שבה הן מתבטאות. אין לי בעיה עם פרלמנטרים מצטיינים שמדברים באופן כזה או אחר, כל עוד הם יודעים לעבוד. עם מירי קידמתי המון נושאים אזרחיים חשובים, ועם אוסנת אני בימים אלה מקדמת. באמת שאני אוהבת אותן. אין אפשרות שלישית? המודל שלי הוא אבא שלי. ח"כ לשעבר, יו"ר סיעת יהדות התורה, מנחם אליעזר מוזס. אם אצטרך בכל זאת לבחור מבין השתיים, מירי היא ללא ספק אחת הנשים המוכשרות ביותר שהכנסת ידעה".

 >טניסאי העבר אנדי רם נבחר לפרזנטור חברת MORAZ צמחי מרפא. רם הגיע למשרדי החברה וחתם על הסכם שיתוף פעולה עם החברה בבעלותו של דודי פלד, יו"ר הקבוצה.