שנת 2020 הייתה שנה באמת מאוד קשה לרובנו. הקורונה השתלטה על העולם והרסה כמעט את כל מה שידענו עד כה. הרגלים השתנו, עסקים נסגרו, אנשים כשלו וחלו ועדיף לסיים את הרשימה הזו כאן. אז לקראת השנה החדשה, ורגע לפני שהשנה האזרחית הנוכחית נגמר, החלטנו להסתכל על "היש והטוב" ולהרים למי שלמרות השנה הידועה לשמצה, דווקא צלח את 2020 בהצלחה יתרה.

זה נכון שעבור רבים מן האמנים הקורונה הביאה הרס רב על עולמם. התאטראות נסגרו, היכלים ואולמות נעלו שעריהם ועולם התרבות נכנס לתרדמת ונהרס כליל. אבל היו כמה מהאומנים שדווקא שנת 2020 תיזכר עבורם כשנה נהדרת.

נועה קירל | חוזה הקלטות יוקרתי

נועה קירל (צילום: Kate Green/Gettyimages)
נועה קירל (צילום: Kate Green/Gettyimages)
בחודש יוני האחרון חתמה הזמרת המצליחה והצעירה בחברת ההקלטות האמריקאית הגדולה ביותר "אטלנטיקס רקורד"  ולראשונה בהיסטוריה, זמרת ישראלית הוחתמה בחברת תקליטים לחוזה של מספר שנים ועם תקציב של מיליוני דולרים. בחודש שעבר היא כבר ביקרה בלוס אנג'לס והחלה לעבוד על הפרוייקט העולמי, בתקווה שתהפוך לאריאנה גרנדה הבאה. אה, אל תשכחו ש2020 הייתה גם השנה בה קירל התגייסה והחלה לשרת נאמנות את המדינה.

דניאל גרינברג ואייל גולן | חתונה ולידה

דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הפאוור קאפל המדובר דניאל גרינברג ואייל גולן עברו שנה עמוסה במיוחד. בצל הקורונה, וביום בו נפלה ההחלטה על סגר וצמצום מספר אורחים באירועים השניים נישאו בחתונה מצומצמת, שלמרות הכל - לטענתם התרחשה בדיוק כפי שבאמת רצו ומספר חודשים אחרי זה, באוגוסט האחרון השניים הביאו לעולם את בתם הבכורה ובכך, 2020 הפכה להיות השנה המדהימה בחייהם של השניים.

גל גדות | וונדרוומן נצחית

גל גדות בוונדר וומן 1984 (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)
גל גדות בוונדר וומן 1984 (צילום: באדיבות Tulip Entertainment)

אחרי שנים בהם עבדה על הסרט החדש "וונדרוומן 1984" בכיכובה, ולמרות הקורונה - גל גדות הפכה לאחת הכוכבות המדוברות בעולם, לאחר שהסרט שיצא ועלה על כל הציפיות כשהכניס 16.7 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון של היציאה לסטרימינג של HBO בארה"ב ובקנדה ואפילו התבשרה כי יופק סרט שלישי. בל נשכח את התפקיד החדש שקיבלה בתור קליאופטרה והאחוזה החדשה שלה ששווה כמה מיליונים טובים, בדולרים כן?

סטטיק ובן אל | סטארים במשרה מלאה

סטטיק ובן אל (צילום: עצמי)
סטטיק ובן אל (צילום: עצמי)

צמד הכוכבים סטטיק ובן אל מתחילים לקצור פירות מהחוזה הענקי שחתמו עם המיליונר האמריקאי חיים סבן והלהיטים שהם מוציאים עם אמנים בינלאומיים ממצבים אותם גבוה במצעדים.  אחרי השיר עם פיטבול והזמר הרומני שהעתיק מהם את "חביב אלבי", אין ספק שהצמד על המפה. אל תשכחו את הקמפיינים הרבים שלהם והעובדה שהם כיכבו על שולחן השופטים בריאליטי הכי מצליח של קשת השנה- "זמר במסיכה"