הדרך של הזמר המצליח סטטיק ובת הזוג שלו שרית פולק לחתונה כלל לא קלה. הם נאלצו לדחות את החתונה פעמיים, בפעם הראשונה בגלל מגיפת הקורונה המתחוללת בעולם ובפעם השניה כאשר רצה להירשם ברבנות אך בעקבות היותו מאומץ, היהדות שלו הוטלה בספק. בספטמבר האחרון כתב סטטיק כי גילה משהו שטלטל את חייו וסיפר כי משהיה קטן האמין בדת וקיים מצוות "גדלתי מאוד קרוב לדת, אבל פתאום העובדה שאני מאומץ נהיה אישיו לקראת החתונה. פתאום היהדות הזו שלי, הזהות שלי, הייתה מוטלת בספק. אתם לא מבינים כמה משפיל וכואב לדעת שאולי כל מה שגדלת עליו הוא לא נכון. אולי כל מה שאתה יודע הוא אשליה. ראיתי שחור. ראיתי כל כך שחור שלא היה אכפת לי יותר כלום".

אבל לסטטיק יש בשורות טובות כי סוף סוף הוא קיבל את האישור הסופי מבית הדין הרבני כי הוא יהודי ויוכל להתחתן כדת וכדין כשכל כל התהליך מלווה ברב הסלבס מרדכי חסידים. בשעות האחרונות העלתה הזמר את המסמך הסופי והקדיש לארוסתו את הפוסט, כך שהשניים עשו עוד צעד לעבר החתונה המיוחלת.

"שריתוש, סוף סוף אני יכול רשמית להפוך למאושר באדם ולהינשא לך. כמה השנה הזו לימדה אותנו על חתונה הא? אז מצד אחד עכשיו נוכל סוף סוף לעמוד תחת חופה, אבל מצד שני תוך כדי הדרך איתך למדתי ששום מסמך או טקס או מעמד או דבר בעולם הזה לא יותר חזק מהאהבה שכבר יש לנו. מאושר מאוד בשבילינו ובשביל עצמי".

סטטיק והרב מרדכי חסידים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק והרב מרדכי חסידים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטטיק, שרית פולק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)