ניקול ראידמן החלה את השנה ברגל ימין עם אהבה חדשה ונראה שהיא מאושרת עד הגג, מה שגרם לה לקחת על עצמה את האחריות לשדך בני זוג לחברים הרווקים והמפורסמים שלה. במהלך סוף השבוע האחרון, לאחר שחשפה לראשונה את ירון כהן, החבר החדש שלה, היא החליטה לשווק כמה מהשמות הכי חמים בביצה לעוקבים והעוקבות שלה.

ככה מצאו את עצמם המנחה המסוקס רון שחר, הגרושה הטרייה מרינה קבישר, אורטל עמר ואפילו חנה לאסלו מוצעים לשידוך בסטורי של ראידמן באינסטגרם. לאחר התעניינות רבה ואינספור פניות החליטה המעושרת לשעבר והמאושרת בהווה לפתוח פינת היכרויות באינסטגרם שלה, חודשים ספורים בלבד אחרי שחיפשה בעצמה אהבה דרך הרשתות החברתיות.

ניקול ראידמן, ירון כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן, ירון כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא יכלה להתנתק: ניקול ראידמן חוזרת ובגדול- לחצו כאן

"האמת שזה היה ספונטני, התרגשתי לראות שסטורי 'הרווקים הלוהטים' עובד ובגדול! אחרי שנים שהייתי לבד ולא חיפשי זוגיות פשוט חיכיתי שהיא תבוא, הבנתי אם אין מישהו שדחוף אותך או חושב עליך ועושה את השידוך מהלב זה לא קורה. לא יצאתי לדייט בחיים! וגם לא הייתי יוצאת לו מישהי עקשנית מאוד ומדהימה לא היתה דוחפת אותי בכל הכוח- בזכותה אני בזוגיות. מרגש, קצת מוזר ואולי טיפה מפחיד...הפחד קיים במיוחד אחרי זוגיות של יותר מעשור שלא עבדה. אני מוקפת בהמון חברים שרובם הגדול פשוט כמוני, לא מחפשים, פשו מחכים שזה יבוא והולכים לישון בלילה לתוך בדידות וכאב שאותם לא רואים בסטורי. 'לבד' זו מילה שמסכמת את 2020 אז אני את 2021 פתחתי ב'יחד' ויש בי רצון עז לגרום לכולם להרגיש את זה.אז חברים אהובים אני מנצלת את הפלטפורמה האדירה שיש לי כאן ולנסות למצוא לכם שידוך. אהבה קיימת ולכל אחד ואחת יש את הבן זוג שלו. אולי פשוט עוד לא נפגשתם". 

רון שחר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רון שחר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורטל עמר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)