נראה שלמפיקת האירועים האגדית, אירית רחמים, יש עכשיו הרבה זמן פנוי בעקבות סגר הקורונה וסגירת עולם האירועים ולאחר שהתחסנה כנגד וירוס הקורונה, היא חושפת בפניה עוקביה ברשתות החברתיות את הסוד הגדול שלה. אם תהיתם איך זה יכול להיות שמדי יום גברת רחמים משנה את המראה שלה, למרות שהמספרות סגורות, אז נספר כי אין לה פרוטקציה גם כאן, אלא יש לה את הטריק הסודי שלה.

מפיקת האירועים חשפה כי לפעמים היא עם שיער קצר ולפעמים עם ארוך, לפעמים עם גוונים ולפעמים בחום וזה בזכות תוספות השיער והפאות בהן היא משתמשת מדי יום. רחמים שיתפה את עוקביה ואמרה: "עכשיו אני הולכת לספר לכם סוד. כולם שואלים אותי 'למה את עם קצר? למה את עם ארוך? איך זה? הגוונים שלך מדהימים". 

אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן, יח''צ)
אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן, יח''צ)

אירית רחמים שיתפה בתמונה שלה עם פאה בהירה, פאה קצרה ובשיער הטבעי שלה ובעצם חשפה שהיא הולכת עם פאות בדרך קבע. עוד הוסיפה: "אני רוצה להיות אותנטית אתכם והכי אמיתית, אז אני חייבת לספר לכם גם את הסודות שלי לטוב ולרע. אני חושבת שהשיער שלנו זה הכתר שלנו ואני לא מבינה למה כולם מתייחסים לפאה כקונוטציה או למגזר החרדי או לאנשים עם אובדן שיער. למה? זה לא מחלה. זה אקססורי, זה תכשיט. כשאנחנו מטפחים את השיער שלנו, יש לנו הרבה יותר תחושה טובה. אני רק רוצה להגיד לכם שזה חיוני לי. אני לא מבלה שעות במספרה ובלי קשר אני אישה שאוהבת לייצר גיוונים".

אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אז יום אחד אני עם בהיר כי אני בחיים לא אצליח להגיע לבהיר הזה ויום אחד אני עם קארה ויום אחד עם גלי ויום אחד עם חלק. אז לסיכום, אני מבקשת שתהיו אינדיווידואליסטים, תבואו עם האמירה שלכם, עם האמת שלכם ואל תשכחו שטוטאל לוק זה לא אופנה, זה לא תכשיטים, זה קודם כל הקודקוד. אני ממליצה לכם ללכת אל הטובים ביותר וללכת עם האמת שלכם". 

אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אירית רחמים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)