כוכבת הריאליטי, דניאל גרינברג, כנראה מאוד התגעגעה לבית הסגור והמצולם 24/7, כי כפי שדווח לראשונה בוואלה סלבס, היא צפויה להיכנס שוב לבית "האח הגדול", בכניסה השנייה של הדיירים. גרינברג שילדה לפני כארבעה חודשים את בתה הבכורה, מיאל גולן מהזמר אייל גולן, תשאיר אותה יחד עם אביה ותזכה גם לעזרתה של אחותה, קארין גרינברג, שעברה לגור לא מזמן בסמוך לדניאל בעיר רחובות. 

לפי מקורבים לכוכבת הריאליטי, היא כבר נפגשה עם העורך הראשי, רועי עוז ולאחר שנערך משא ומתן על הסכום שנדרש על מנת שתיכנס לבית הסגור, החליטה גרינברג ללכת על המהלך המפתיע. 

דניאל גרינברג, תומר רוטשילד (צילום: אביב חופי)
דניאל גרינברג, תומר רוטשילד (צילום: אביב חופי)

כזכור, גרינברג התפרסמה לראשונה לפני כשנתיים בכניסתה הראשונה לבית "האח הגדול", גם שם היא נכנסה בכניסה השנייה. לאחר חברות של שנים עם גולן, שתמך בה מבחוץ בזמן שהייתה בבית הסגור, השניים התקרבו והחלו לצאת ביחד בחשאיות במשך מספר שבועות. ברגע שהבינו כי הזוגיות היא אהבה לכל החיים, יצאו לאור ומהר מאוד התארסו בחופשה בקפריסין, כשגולן כרע על ברך והציע לה להיות אשתו לתמיד. מאז גרינברג הספיקה להשתתף גם בריאליטי "גולסטאר נשים", להתחתן בחתונה מצומצמת בצל הקורונה וללדת את בתם, מיאל. מחכים כבר לראות אותה בתוך הבית!

מהפקת התכנית נמסר: "דיירי הכניסה השנייה ייחשפו בהמשך העונה של "האח הגדול" שמשודרת בימי ראשון, רביעי, חמישי ושבת ברשת 13".

אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)
אייל גולן, דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: יח''צ)