דיירת "האח הגדול", לינור סביניק, הייתה עד לפני שבוע בין הדיירות הפחות בולטות בבית הסגור. אלא שנראה כי הפקת התכנית החליטה לתת לה יותר תשומת לב במשדרים המרכזיים ברשת 13, בעקבות החברות הקרובה לקומיקאי רמי ורד, שהציתה שמועות לזוגיות בין השניים וגרמה לריב בינה לבין חברתה הטובה, רונית לוי הידועה בכינויה "הביביסטית". 

בניגוד לרומן המתפתח בין תום חיימוב לגל גברעם, שגם להם הפרשי גילים גדול של 12 שנים, האפשרות לרומן בין ורד בן ה-57 לסביניק בת ה-25 מצליחה ליצר רעש רב בתוך הבית ומחוצה לו. כזכור, הקומיקאי התגרש לפני כשנה מאשתו דאז וגם סביניק שהספיקה להתחתן בגיל 24, התגרשה לאחר נישואים של חצי שנה בלבד. היום (שני) אמה של סביניק, אורית סביניק, החליטה להגיב לשמועות על זוגיות נרקמת של בתה בבית הסגור.  

"זה מאוד פגע בי": האקס הטרי של לינור סביניק דיירת האח הגדול חושף הכל - לחצו כאן. 

איך התחושות לראות אותה על המסך?
"אנחנו מאוד גאים בלינור ומאמינים בה. היא לא מביאה את כל כולה אבל היא מביאה את הטוב שבה ואת החברות שבה ולפעמים יש עניינים יותר מורכבים. הבנו שרונית עושה הכל כדי לדחוק אותה לקיר וזה לא נעים, זה כואב. לינור היא ילדה מאוד מצחיקה וחייכנית, לא סתם יש לה מכנה משותף עם רמי. אני בטוחה שזה יבוא לידי ביטוי וזה עדיין לא בשיאו".

לינור הייתה דמות משנית עד השבוע האחרון. מה קרה פתאום?
"מי שעוקב אחרי ערוץ 26, יכול לראות שלינור ערכה שיחות יפות כששני הבתים התערבבו ולמרות שהיא לא התחברה לצעירים היא עדיין לקחה כל אחד ואחד לשיחה. נכון, הייתה החלטה של ההפקה לא לשים אותה בקדמת הבמה ולכן לא ראו את לינור ואנחנו בטוחים שזה ישתנה כעת. לינור דמות מלאה כרימון, יש לה עוד הרבה מה להראות, היא מאוד מצחיקה, היא חברה מאוד טובה. היא חכמה ושנונה. ניתן לראות אתמול בראיון שלמרות שהייתה נסערת על הדברים שנאמרו מול רונית, היא עדיין הצליחה להחזיק את עצמה, אנחנו גאים בה".

לינור סביניק עם האקס (צילום: צילום פרטי)
לינור סביניק עם האקס (צילום: צילום פרטי)

מה דעתך על מערכת היחסים שלה עם רמי?
"אני רואה את זה כמו שזה, זה חברות ותו לא".

את חושבת שזה יכול להתפתח לזוגיות?
"אני מכירה את לינור היטב, גם את לינור וגם את הטעם שלה. ממש לא. מי שמקשיב לה יודע מה הטעם שלה. היא אוהבת בחורים בני גילה. גבר מבוגר זה לא שם, זה לא בסטנדרטים או ברצונות של לינור".

אתם תקבלו את רמי אם זה יתפתח לשם?
"אנחנו נקבל את לינור. המשפחה של לינור עומדת מאחוריה. אנחנו מאמינים וחושבים שזה לא יתפתח למשהו רומנטי". 

רמי ורד (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד (צילום: מיכה לובטון)