הכירו את השחקן העולה וחביב הבנות החדש, רגה ז'אן פייג' שמופיע בתפקיד הראשי בסדרה התקופתית החדשה של נטפליקס "ברידג'רטון", של שונדה ריימס, יוצרת "האנטומיה של גריי" ו"מדריך לרוצח", שיצאה בסוף החודש שעבר וכבר מצליחה לעורר עניין רב בקרב הצופים ובעיקר הצופות, ששמו עיניהן על החתיך התורן. פייג' שמוכר לכם אולי יותר כדוכס של הייסטינגס, סימון באסט, נולד בבירת זימבבואה, עבר ללונדון בגיל 14 ואימץ מהר מאוד את המבטא הבריטי. לאחר שסיים את לימודי המשחק, הופיע במספר הצגות ואת בכורתו הטלוויזיונית הוא חייב לסדרה "שורשים", חידוש של הסדרה המוכרת משנת 1977. 

View this post on Instagram

A post shared by Regé-Jean Page (@regejean)

לכל מי שהספיקה להתאהב בפייג' בן ה-31, נספר שאולי עוד יש לכן או לכם סיכוי, אם תארזו את המזוודות ותטוסו לצוד אותו בלונדון או בלוס אנג'לס, שם הוא חי ונמצא בקו האווירי הזה בחמש השנים האחרונות, כי השחקן קצת מסתורי בנוגע לחיי האהבה שלו. פייג' לא שיתף בראיונות שערך לקראת צאת הסדרה האם הוא רווק או לא, אבל כן ציין שהוא מאמין כי הוא יותר רומנטיקן מדמותו בסדרה. "אני חובב ענק של רומנטיקה כמושג. רומנטיקה היא דבר נפלא ואנחנו צריכים יותר מזה בעולם", אמר ל- Entertainment Tonight.

View this post on Instagram

A post shared by Regé-Jean Page (@regejean)

עוד אמר פייג' בראיון למגזין Variety, שנאלץ להזהיר את בני משפחתו לקראת הצפייה ב"ברידג'רטון", בעקבות הסצנות האינטימיות הרבות בהן הוא משתתף וקרא לסדרה "45 גוונים של אפור". פייג' לא רק חתיך הורס ושחקן מוכשר אלא מסתבר שהוא גם זמר לא רע בכלל. פייג' ואחיו טוס הם צמד מוזיקלי בשם "TUNYA" ואתם מוזמנים לשפוט בעצמכם ולשמוע את קולו בסרט קצר בשם "Don't Wait", שנעשה בעקבות המחאה הבינלאומית כנגד אלימות משטרתית וגזענות כלפי שחורים וזכתה לשם "Black Lives Matter". 

השחקן סיפר למגזין InStyle שהוא שמח לקחת חלק בפרויקטים שמראים את קהילת האפריקאים באור שונה. "מה שקורה בתרבות לעתים קרובות הוא שאתה חוזר אחורה בזמן ויש שם רק אנשים לבנים שמחים", הוא אמר. "ואתם יודע מה? כולנו ידענו לחייך בעבר. כולנו התחתנו עוד מראשית הימים. לכולנו הייתה רומנטיקה, זוהר והדר. הייצוג הזה חשוב להפליא, כי דרמה תקופתית לאנשים שאינם לבנים לא אמורה להיות רק טראומה באור הזרקורים", הוא הוסיף ואמר: "אם סבלנו את ישו הלבן במשך זמן כה רב, אז אנשים יכולים לסבול דוכס שחור". אמן לזה!

View this post on Instagram

A post shared by Regé-Jean Page (@regejean)

View this post on Instagram

A post shared by Regé-Jean Page (@regejean)