למי שלא היה מחובר לאמצעי תקשורת בימים האחרונים, נעדכן שהזוג המלכותי, קים קרדשיאן וקניה ווסט מפרידים את החבילה (כך לפחות לפי דיווחים מחו"ל). הם מצידם לא מגיבים לידיעות שהתפרסמו ברחבי העולם וקרדשיאן בצעד לא אופייני לה, ירדה למחתרת ולא שיתפה כלום ברשתות החברתיות מאז התפרסמה הידיעה לראשונה. 

אז השניים עדיין לא הגיבו רשמית אבל המעריצים של קרדשיאן עובדים כבר על ספקולציות כאלה ואחרות על הרומן הבא של כוכבת הריאליטי. ברשת הטוויטר כבר החלו לתפור לקים בת ה-40 רומן עם פרשן רשת ה-CNN, ואן ג'ונס בן ה-52, שאיתו עבדה מקרוב על רפורמת הכלא. בשנת 2018 פגש ג'ונס, פרשן חדשות, סופר ועורך דין במקצועו, את קרדשיאן בבית הלבן כשביקשה חנינה לאליס ג'ונסון.

אמריקה בהלם: "קים קרדשיאן וקניה ווסט החליטו להתגרש" - לחצו כאן. 

קים קרדשיאן, ואן ג'ונס (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )
קים קרדשיאן, ואן ג'ונס (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )

ג'ונס אמר בסרט "צפו במה שקורה בשידור חי" בשנת 2019 כי כוכבת הריאליטי "מבריקה", והוסיף כי היא תהפוך לעורך דין טובה מכיוון שהיא "משכנעת ומתמידה להפליא". הפרשן של רשת CNN גם גילה באותו ראיון כי הוא בקשר עם קרדשיאן וכי הם מדברים: "כמה פעמים בשבוע". ביוני 2018, ג'ונס התיישב עם קרדשיאן בתכנית משלו ברשת CNN כדי לדון בעבודתה עם ג'ונסון ונגע בנישואיה לווסט בן ה-43 באותה תקופה.

קים קרדשיאן  (צילום:  Stefanie Keenan Gettyimages)
קים קרדשיאן (צילום: Stefanie Keenan Gettyimages)

"כבן זוגו של גאון יצירתי שלעתים הוא מסתבך בצרות, מה לדעתך הדבר החשוב ביותר שאת יכולה לעשות במערכת יחסים?", הוא שאל. קרדשיאן הגיב: "אני חושבת שרק להיות מערכת תמיכה, גם אם אני לא רואה עין בעין איתו. אני חושבת שחשוב תמיד להיות אמיתיים. יש לנו תקשורת ממש טובה, אז אנחנו תמיד - לא משנה מה זה ... אם אני מסכימה, אם אני לא מסכימה - אני תמיד שם ואני חושבת שהוא יודע את זה". 

ואן ג'ונס (צילום: Michael Kovac/Getty images)
ואן ג'ונס (צילום: Michael Kovac/Getty images)

הקרקע ממש מוכנה ליחסיהם הרומנטיים לאחר שג'ונס נפרד מאשתו ג'אנה קרטר שהייתה איתו במשך 14 שנים במאי 2018 וגירושיהם הסתיימו ביוני 2019. נזכיר כי קרדשיאן ווסט גם החלו ביחסי ידידות קרובים שנמשכו שנים, עד שהשניים החליטו לקחת את היחסים צעד אחד קדימה והפכו אותם לרומנטיים. לקרדשיאן ווסט ארבעה ילדים - נורת', שיקגו, סאלם וסיינט. 

קים קרדשיאן קניה ווסט נורת' ווסט (צילום: gotham gettyimages)
קים קרדשיאן קניה ווסט נורת' ווסט (צילום: gotham gettyimages)