בשבוע שעבר העולם הוכה תדהמה כשאתרי בידור מעבר לים דיווחו שקים קרדשיאן ובעלה קניה ווסט החליטו להתגרש אחרי 8 שנות נישואין וארבעה ילדים. לא פעם היו שמועות כי השניים עומדים לסיים את נישואים אך אתר הרכילות Page Six חשף לראשונה כי קרדשיאן שכרה עורכת דין לענייני גירושים, מה שנתן את האסמכתא לכך כי הפעם העניין באמת רציני.

אין ספק שהליך הגירושים הולך להיות מורכב במיוחד מאחר ולשניים לא מעט נכסים ושוויו של כל אחד מהם מיליארדי דולרים: תחת המותג קים קרדשיאן עומד חברת איפור גדולה, הלבשה תחתונה, סדרת טלוויזיה, מספר אפליקציות, שותפויות ועוד, ומהצד השני הונו של וסט כולל בין היתר חברת ההפקות, מוזיקה, ליין בגדים וגם כאן הרשימה עוד ארוכה. אך מעבר לכסף, ניצבים ילדיהם, והדרך בה ינהלו את הליך הגירושין תשפיע על כל חייהם.

עפ"י הידיעות קרדשיאן, ששכרה את שירותיה של עו"ד לורה וואסר הכינה את מסמכי הגירושין, לפיכך ניתן להבין שהיא מעוניינת לסיים את נישואיה לקניה בדרכי שלום ולא באמצעות מלחמות מלוכלכות עקובות מדם, אך הכוונות של קניה טרם ידועות ומקורבים מספרים כי קים לא מתכוונת להתפשר. הנושא עליו יש את המחלוקת הכי גדולה הוא מי יישאר באחוזה המפוארת של השניים בקלבאסס בה הם מתגוררים בשנים האחרונות, ששוויה 60 מיליון דולר.

View this post on Instagram

A post shared by @xclusiverealty

לעו"ד דלית יניב-מסר, מומחית לדיני משפחה וגישור יש טיפ שיכול לעזור מאוד לשמור על הבית ואחד הפתרונות העומדים בפני השניים הוא "נסטינג" (הסדר קינון). המשמעות היא שהילדים ימשיכו להתגורר בבית המוכר והאהוב, וההורים הם שיתחלפו, יבואו וילכו עפ"י זמני השהות שנקבעים, דבר שעשוי להיות מאוד הגיוני עבור קים וקניה שגם ככה מטיילים רוב הזמן בכל חלקי הגלובוס. 

עוד עצה שתעזור לשניים בהמשך היא כי יש לפעול בדיסקרטיות רבה עד כמה שניתן ולהשאיר את התנהלות של תיק הגירושים אל מול עו"ד ואנשי המקצוע השונים אותם שכרו לתהליך. לבחור בקפידה מה יהיה נכון להותיר לפרסום ומה נכון שיישאר בגדר המרחב הפרטי של השניים שעדיין מתפקדים וימשיכו לתפקד כמשפחה, מאחר וישנם ילדים מעורבים וכי יום אחד הם עלולים לקרוא את כל הכתבות שפורסמו בעניין הגירושים- אם יבחרו לעשות את זה "מלוכלך" לעין המצלמות.

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: ANGELA WEISS GettyImages)

עו''ד דלית יניב מסר  (צילום: סם יצחקוב)
עו''ד דלית יניב מסר (צילום: סם יצחקוב)