איזה מזל שניקול ראידמן חזרה במהרה להיות פעילה ברשתות החברתיות, כי החיים לא היו נראים אותו דבר בלעדיה. סוף שבוע סוער עבר על כוחותיה של הזמרת המעושרת ואשת העסקים, שהחליטה לענות לשאלות העוקבים ולחשוף בפנינו פרט או שניים מעניינים על חייה וכמו גם על הקשר המתהדק עם בן זוגה הטרי.

תחילה היא פתחה חזית עם מאיה ורטהיימר, אשתו של אסף זמיר, שהגיבה על אחד מהסרטונים המשעשעים של ורטהיימר שהעלתה הפעם על הגרדום את המעושרת. בסרטון שהעלתה ורטהיימר, היא דיברה על הפרידה של ניקול ממיכאל צ'רנוי, תוך שהיא מקנחת את אפה עם שטר כסף.

לא יכלה להתנתק: ניקול ראידמן חוזרת ובגדול - לחצו כאן. 

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כיאה לראידמן, היא לא נותרה חייבת והגיבה בתקיפות: "בדיחה פחות מוצלחת. מאיה בחורה מאד טובה, בטוחה שיש לה הומור והיא מהממת, אבל לנגב את האף עם שטרות זה פחות מכבד, בעיקר אנשים שאין להם את ה 50 האלה לאוכל". במקביל חשפה ראידמן לעוקביה שהיא מסתובבת רק עם תוספות שיער כי השיער שלה דליל, וכמעט ולא נשאר לה שיער מעצבים.

עוד שיתפה עם עוקביה תמונה שלה מגיל 14, אז הייתה בלונדינית וגם חשפה כי עלתה לאחרונה ארבעה קילו נוספים במשקלה. אבל כל זה רק חימום לדובדבן שבקצפת. ראידמן נשאלה על ידי עוקביה מקבץ שאלות על בן זוגה, ביניהן האם הוא צעיר ממנה - אז כדי להוכיח שלא, ראידמן פרסמה תצלום תעודת זהות שלו עם תאריך הלידה שמעיד כי ירון כהן הוא בן 48, בעוד ראידמן כזכור בת 35.

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כשנשאלה האם ילדיה המשותפים עם מיכאל צ'רנוי מתחברים לבן זוג החדש, העלתה סרטון מרגש של כהן מלמד את בנה ריצ'י לרכב על אופניים, מה שמעיד כי מדובר בקשר רציני עם כוונות יציבות.  

ניקול ראידמן חושפת לראשונה את החבר החדש - לחצו כאן. 

ניקול ראידמן, ירון כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן, ירון כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)