רוב כוכבי הריאלטי ממנפים את דקות התהילה להשקות, אירועים, קמפיינים וכל מיני חלטורות בתעשיית הבידור, ויש מי שלוקח את זה צעד קדימה. ניר אבישי כהן בן ה- 38 דובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה" הכריז שהוא מתמודד לבחירות הכנסת הקרובות. לדעותיו הפוליטיות של כהן אבישי כבר נחשפתם על המסך בבית "האח הגדול", כמו כן בפעילותו החברתית בארגון "שוברים שתיקה" ובהפגנות ומחאות פוליטיות נגד הממשלה הנוכחית. 

ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)
ניר אבישי כהן (צילום: אור גפן)

בפוסט שפרסם כוכב האח הגדול הוא קרא לעוקביו להתפקד ולהצביע, רק שהזכיר לכולם כי הפעם לא מדובר בתוכנית ריאלטי אלא בחיים האמיתיים. "אני זקוק לכם יחד איתי. לאחר חודשים ארוכים של מחאה החלטתי להצטרף לקבוצה של נשים וגברים שהחליטו שחובתנו היא לשנות להשפיע ולהיות אחראים לגורלנו כי אף אחד לא יעשה עבורנו ועבור הילדים שלנו את העבודה. הקמנו מפלגה חדשה, דמוקרטית, אשר חרטה על דגלה את הדמוקרטיה ובראשם ערכי השוויון והחירות.

בעת הזו כשהערכים והאידיאולוגיה הפכו למילים גסות ולאחר האכזבה העצומה שנחלנו מכל הפוליטיקאים שלנו , זה הזמן לבנות מפלגה חדשה.  אנחנו האנשים להם חיכינו. " כמו כן הוסיף את המצע שלו וכתב "אתם כבר מכירים אותי, יודעים מה הערכים שלי, על מה אני נלחם ומה בראש סדר העדיפויות שלי. דמוקרטיה ושוויון מחייבים את סיום הכיבוש בשטחים וכינון הסכם שלום עם הפלסטינים. אנחנו מחויבים לפעול למען קידום החיים המשותפים פה בין יהודים וערבים. ונלחם על הערכים שלנו מול גזענות ושנאת האחר. בשנה האחרונה רבים מכם הוכיחו לי כי הם תומכים בדרכי ויודעים להצביע לי, רק שהפעם זה לא ריאלטי אלא החיים שלנו".

עוד הוסיף ל-TMI ומסר: "החלטתי להתמודד לכנסת במסגרת המפלגה הדמוקרטית, שדוגלת בערכי היסוד  – כבוד האדם וחירותו, שוויון, ערבות הדדית, וכן בשמירה על שלטון החוק, שקיפות ומשילות. המחאה של השנה החולפת חייבת להפוך להיות כח פוליטי. המאבק על הדמוקרטיה הישראלית חייב להיכנס לתוך הכנסת, ואני מאמין שאני יכול לתרום לכך, יחד עם קבוצה מדהימה של נשים וגברים, יהודים וערבים, אשר החליטו שחייבים לעשות מעשה. אני גאה ושמח להיות חלק מהמפלגה הזו, שפתוחה לכל שוחרי ערכי הדמוקרטיה בישראל. זו המפלגה היחידה שתערוך בחירות מקדימות (פריימריז), בהן החברות והחברים בה יוכלו לבחור את הנהגתה ואת רשימתה לכנסת".