הם אחד הזוגות המפורסמים במדינה, שמתעדים את חייהם האישיים על המסך בדוקו ריאליטי. הוא עוסק בספורט - יחד עם כל אחיו ויש להם ארבעה ילדים משותפים. אז קבלו את מאור ומירן בוזגלו בחללית שחוזרת אחורה בזמן. 

לפני 12 שנה נישאו הכדורגלן מאור בוזגלו ומירן ונשבעו אמונים זה לזו. מאז הספיקו להפוך להורים לארבעה ילדים, שני זוגות תאומים שהגיעו בתהליך קשה וממושך של טיפולי הפרייה אותו בחרה מירן לחשוף באומץ רב. הם הפכו למשפחה הכי מפורסמת במדינה כשפתחו את ביתם לעיני הצופים בדוקו ריאליטי "הבוזגלוס", יחד עם כל בני המשפחה המורחבת.

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: שוקה כהן)
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: שוקה כהן)

כעת חוזרת מירן אחורה בזמן ליום בו הכל התחיל, כשעמדה תחת חופה וקידושין ונישאה לכדורגלן המצליח. אלא שהזיכרונות שהעלתה בסטורי מיום החתונה הנוצץ שכלל את מיטב הסלבס מזירת הכדורגל, שייכים לדור של פעם, לאותו דור שלא ניחן בשום חוש אופנתי, כשטרנד שמלות הכלה היה שמלת קצפות מזוויעה וחליפות החתן היו מבריקות כמו משי.

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: אמיר מאירי)
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: אמיר מאירי)

לא אצל כולם כמובן, כי המדור גם נישא באותה שנה, והלך על גזרה קלילה וטרנדית. אבל מסתמן כי למירן יש הומור עצמי בריא כששיתפה את התמונה מהחתונה וכתבה "אני בשמלת קצפת שלא מביישת עוגת 8 קומות ובנוסף תסרוקת של דובדבן על הראש כקינוח. ומאור בחליפה שגדולה עליו בחמש מידות". והוסיפה" למה לעזאזל אף אחד לא עצר אותנו מהפוגרום האופנתי הזה?", וזה מבלי שהתייחסה במילה אחת לחליפה והעניבה עם הבד המבריק והמנצנץ של מאור. 

מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור בוזגלו, מירן בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)