זו לא הפעם הראשונה שב-TMI שמים עין על יחסיהם הקרובים של דיירי "האח הגדול", הקומיקאי רמי ורד בן ה-57 ולינור סביניק בת ה-25. השניים הצהירו לא פעם ולא פעמיים כי יחסיהם אפלטוניים בלבד ולינור אף הגדילה ואמרה שזה "סוטה" לראות אותם בצורה אחרת וכי היא רואה ברמי דמות אב. גם רמי מצדו אמר שזה אבסורד לחשוב אחרת כי יש לו בת גדולה ממנה והוא שומר עליה כמו על ילדה קטנה.

אלא שבימים האחרונים היחסים בין השניים התחממו כשרמי ורד זרק הערה מינית ללינור: "עם החולצה הזאת בא לי לזרוק אותך על הקיר" או השיחה הלילית שלהם במיטה על הרגלי המין שלהם וכמה חסר להם מגע מיני בבית הסגור. אמש (ראשון) הופץ ברשת סרטון של רמי ולינור בפינת העישון בחצר, כשהם נותנים נשיקה, ספק בלחי-ספק בפה. 

הנשיקה של רמי ולינור באח הגדול (צילום מסך ערוץ 26)

הרשת געשה וסערה בשאלה האם מדובר בנשיקה פומבית ראשונה בפה או שמא נשיקה בלחי שנראתה מזווית המצלמה כקרובה במיוחד? כזכור, בשיחה שערכנו עם אמה של לינור, אורית סביניק לפני מספר ימים, סיפרה סביניק כי אין ספק שמדובר בדמות אב בלבד והוסיפה: "אני מכירה את לינור היטב, גם את לינור וגם את הטעם שלה. ממש לא. מי שמקשיב לה יודע מה הטעם שלה. היא אוהבת בחורים בני גילה. גבר מבוגר זה לא שם, זה לא בסטנדרטים או ברצונות של לינור".

לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

בעמוד האינסטגרם של לינור שמנוהל על ידי משפחתה וחבריה, התעלמו מהסרטון ששטף את הרשת. ב-TMI נערכו ניסיונות רבים להשיג את תגובת משפחתה של לינור לאירועים האחרונים בבית הסגור, אך ללא הצלחה. נראה שמשפחתה אינה רוצה לצאת עוד בהצהרות חד שמעיות בנוגע ליחסיהם של רמי ולינור, אך אמה הבהירה לנו בשיחה האחרונה שנעשתה איתה כי הם תומכים בלינור בכל החלטה שתקבל. אין כמו משפחה תומכת!