הדמות החדשה של אנה זק

בשבועות האחרונים נעלמה כוכבת הנוער אנה זק מאור הזרקורים, קמפיינים בהם היא מככבת הושהו, היא לא מופיעה יותר ברשתות החברתיות והיא אפילו נעדרת (באישור כמובן) משירותה הצבאי וכל זאת תחת מעטה סודי של חיסיון רפואי. המנהלים והצוות הסובב את הכוכבת מסרב להגיב על מצבה וקהל המעריצים רק הולך ודואג.

בעוד אתם יושבים ומודאגים לשלומה, בעקבות מצבה הבריאותי זק עמלה בשושו על רעיון חדש ומסקרן במיוחד שיעזור לה להתגבר על המכה שנפלה עליה וגורמת לה להפסיד עשרות אם לא מאות אלפי שקלים בחודש.  לזק ישנן כל מיני התחייבויות שונות בלו"ז החל מפרוייקטים מוזיקלים וקמפיינים עליהם הייתה חתומה, והיות שלא יכלה למלאן לאור מצבה המיסתורי אז כצעד יצירתי , בנתה זק דמות אנימציה שזהה לדמותה.

 אנה זק ורועי סנדלר רומנטיים- לחצו כאן

אנה זק (צילום: עידו איזק)
אנה זק (צילום: עידו איזק)

דמות הכפילה המצוירת של זק צפויה למלא את מקומה של הכוכבת וגם יש לה שם קליט ומגניב, "אייזי" - ראשי התיבות של אנה זק. הדמות החדשה מגיעה רגע אחרי ששלט פרסומת בכיכובה, המתנוסס על גבי אוטובוס הושחת. פניה של זק וגופה נצבעו בשחור למרות שבמודעה זק לא לבשה שום בגד חשוף והייתי חסודה מכף רגל ועד ראש, אלא רק בגלל היותה אישה. מאחלים לזק החלמה מהירה ושנזכה לראות את פניה במהרה. 

אנה זק (צילום: itmodels(
אנה זק (צילום: itmodels(