אחרי שבוע של מריבות בלתי פוסקות בין דיירי "האח הגדול" יהודה יצחקוב ורמי ורד, הגיע הזמן לשלם את המחיר. אמש (חמישי) הוכרזו המועמדים להדחה והם יהודה, רמי ואילון אקון. למי שפספס, ורד העמיד את יצחקוב להדחה הקודמת, דבר שהצליח לטלטל את האחרון שהחליט להגיב לו בנחרצות. התגובות הובילו למריבה גדולה שנגמרה באזהרה של השניים. 

השבוע הוחלט על ידי דיירי הבית במסגרת משימת "כן, לא, 5" כי את ההדחה הקרובה יבצעו הדיירים בחשאי וכי זכות ההצבעה שנלקחה מיהודה, תחזור אליו. דרור קונטנטו, ראש הבית, בחר להכניס את יצחקוב (ויש שיגידו בהחלטה מוקדמת ביניהם, בניגוד לחוקי הבית) לרשימת ההדחה. ההחלטה הובילה לכך שהבסטיז אילון ויהודה יעמדו מול האויב שלהם, רמי ורד, כשאחד מהם יעלה במדרגות בית "האח הגדול" במוצ"ש ויחזור לחייו הרגילים.

רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק, יהודה יצחקוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

זו הפעם הראשונה העונה שיש הדחה כל כך מצומצמת וכל כך מכרעת לגבי המשך חייהם של דיירי הבית הסגור. רמי שנחשב אחד מראשי "חונטת הגולשים", כפי שאקון ויצחקוב קוראים להם, הוא דמות מסקרנת מאוד בבית, במיוחד על רקע היחסים המיוחדים שלו עם הדיירת לינור סביניק. מהצד השני, יצחקוב שסומן על ידי רבים כמועמד לזכייה וחברו היחידי שנשאר לצידו, אילון. כך או כך ההדחה הזאת תכאב במיוחד ותשנה את כללי המשחק בבית. אז מה אתם אומרים? מי המודח הבא מבית "האח הגדול"?