מיכל הקטנה כיכבה בכותרות שליליות בשבוע שעבר, כשהואשמה בהפצת נגיף הקורונה כששהתה ליד חולה מאומת בחגיגות יום הולדתה ולא נכנסה לבידוד ולבסוף חלתה בעצמה. "מזלזלת בחיי אדם", כך כתבה עליה העיתונאית סמדר שיר שנפגשה איתה לראיון לקראת כתבה. אלא שבסוף השבוע האחרון הקטנה שהחלימה מהקורונה, התראיינה בתוכניתם של אופירה וברקוביץ' ובמקום להתנצל על מעשיה, בחרה להשיב מלחמה לגופי התקשורת.

לא רק זה, מיכל עשתה ספין, תרגיל יחצני ידוע - כשחשפה בשידור שהיא בהריון ומצפה לילד שישי, במטרה להסיח את הביקורת השלילית כלפיה ולככב בסקופ חדש על הריונה. אלא שהתרגיל היחצני שלה גם לא עבר טוב והביקורות מיהרו להגיע כשהאשימו את הקטנה שלא הייתה משכנעת בראיון ושהיא התחמקה מהשאלה שנשאלה על ידי אופירה אסייג - האם שלחה ילדים חולים לגן.

מיכל הקטנה בראיון אצל אופירה וברקוביץ (באדיבות קשת 12)

עוד כתבו העוקבים: "בכל פעם שיש נגד מיכל הקטנה ידיעה שלילית היא נכנסת להריון", והוסיפו: "חבל שלא הביעה חרטה". אז נראה כי בקטנה אין אף חרטה. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שהקטנה מככבת בידיעות שליליות, בדיוק לפני שנה פרסמה שתרמה את שיערה לעמותה לנשים חולות בסרטן, אלא שעד מהרה התברר שלא דובים ולא יער והקטנה רימתה את מעריציה ולא תרמה את שיערה והרשת געשה. מה שגרם לה לתקן במהרה את הטעות, לקצץ את הפריזורה והפעם לתרום באמת את שיערה. 

מיקי מוכתר, מיכל הקטנה (צילום: ניר סטולו)
מיקי מוכתר, מיכל הקטנה (צילום: ניר סטולו)

אמש (מוצ"ש) החליטה הקטנה לעלות פוסט ולהתייחס לביקורות על הספין שעשתה עם חשיפת הריונה והצהירה: "אין בי חרטה". עוד הוסיפה וכתבה: "לכל מטבע שני צדדים, על כל הקשיים על כל המכשולים, על כל העלבונות, הדמעות והימים הלא פשוטים, על הכל אני מודה, ואין בי אף חרטה ואף מחשבה לחזור אפילו לרגע לאחור כי אני יודעת שהכל זה לטובה. ולמרות הרגעים בהם הרגשתי כל כך עצובה, בבטני אני מגדלת מלאך קטן שמעכניק לי כל כך הרבה תקווה ומסביבי חמישה ילדים טהורים ויפים שנותנים לי את הטעם הכי משמעותי לחיים שלי. רק בזכותם ידעתי שאין טעם להישבר ולקחת הכל חזק אל הלב, שהכל רעש והחושך בן רגע יתפזר ויעלם וכל מה שיישאר זה הילדים, המשפחה שלי ובעלי היקר שלי. מי ייתן והתקופה הזו תעבור ואיתה גם יחלפו מהעולם כל הביקורתיות השפיטה המהירה, קלות תקתוקי המקלדת והאצבע המחנכת והמאשימה".