תשעה חודשי הריון מתועדים במיוחד עברתם יחד עם המגישה קורין גדעון, שהקפידה לעדכן את העוקבים שלה בכל התפתחות בכל מה שקשור לעוברית ההולכת וגדלה והנה, זה סוף סוף קרה. אחרי לחיצות ונשיפות גדעון ובעלה חילי סורוצקין הפכו הבוקר (רביעי) לראשונה להורים לבת בכורה. התינוקת, שקיבלה במהלך ההריון את הכינוי "שושי", הגיעה לעולם ובקרוב נדע מה השם האמיתי שקיבלה.

קורין גדעון וחילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון וחילי סורוצקין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

במהלך החודשים האחרונים הקפידה גדעון לשתף גם בצדדים הפחות יפים של ההריון, בחום, ההורמונים המשתוללים, הנפיחות וגם הזיעה אבל עכשיו, כשהתינוקת יצאה - ממש בקרוב תקבל גדעון את הגוף שלה בחזרה. כזכור, שבועות ספורים לפני הלידה שודר הסרט "מחפשת תשובה" בה העלתה את הסוגיה של אופן גידול ילדיה, מאחר ובעלה מגיע ממשפחה חרדתית. 

מהסרט התגלה שחילי אמנם נחשב מסורתי ולא חרדי, כפי שהיה במהלך כל חייו הצעירים, אבל ישמח שילדיו יתחנכו במערכת החינוך הדתית כפי שהוא גדל. גדעון מצידה תשמח שילדיה ילמדו במערכת חינוכית חילונית, כפי שהיא גדלה. הדילמה הגדולה שגדעון תאלץ להתמודד איתה מעלה את השאלה האם זוגיות וגידול וחינוך ילדים אפשרי במשפחה מעורבת דתית או שאולי זה פנטזיה שלא שורדת את מבחן המציאות. ימים יגידו.