כוכבות הילדים והנוער טיילור מלכוב וקים אור אזולאי הצליחו לעורר את זעמם של רבים בתעשייה, שאולי במקרה גם רובם גברים. בראיון שנתנו מלכוב ואזולאי (בלי קשר האחת לשניה) סיפרו על הרגלי המין שלהן עם בני זוגן. מלכוב סיפרה שהיא התקרבה לדת בעקבות התחזקותו של לירן דנינו וכי הם משתדלים לשמור נידה. כלומר, הם עדיין ישנים יחד, מתנשקים ומתחבקים, אך לא מקיימים יחסי מין. הפתיחות של מלכוב עוררה רעש רב וערך הויקיפדיה של המילה "נידה" שבר כל שיא אפשרי. 

מיד אחריה הגיעה אזולאי בת ה-18 שסיפרה שבן זוגה הכדורסלן, יפתח זיו, לא מוכן לקיים יחסי מין לפני משחק כדורסל ושהם מקיימים "נידת כדורסל" כי יש לו אמונה טפלה שזה אסור. לאחר דבריה של אזולאי התחזקה הביקורת בנושא ובין המבקרים היו גם האקס המיתולוגי של מלכוב, בן זיני.

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כוכב "האח הגדול" לשעבר, ליאור דואק, כתב: "אני לא מבין איך כוכבות ילדים בנות 18 שמוקפות במאות אלפי ילדים שמעריצים אותן, מחליטות לדבר על חיי המין שלהן ולא על נושאים אחרים", ושום מילה על כך שהאקסית שלו, תקוה גדעון, סיפרה בראיון לפני מספר חודשים על כמה הוא סקס מדהים. 

קים אור אזולאי, יפתח זיו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים אור אזולאי, יפתח זיו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

היו גם מי שתמכו בשיתוף של כוכבות הילדים, ביניהם כוכב הרשת רז ספני וכוכב הילדים תובל שפיר, שכתב: "למה זה לא בסדר שנשים צעירות ומוכרות משתפות בחוויות המיניות שלהן? במיוחד כשמדובר בחוויות מלאות בתקשורת זוגית, הקשבה, תמיכה ושיתוף ההורים?". 

האם חוסר פתיחות בשיח תגרום להימנעות או אולי רק להשתקה? האם ללא כוכבות הנוער שמדברות בפתיחות על הרגלי המין שלהן, בני הנוער לא יקימו יחסי מין? או שאולי השיח הזה יגרום לאותם בני נוער שרואים בהן מודל לחיקוי, לחפש אחר יחסי אישות? כאילו הם במאה ה-19 ומעולם לא נתקלו במילה סקס או בסצנה רומנטית בסרט כזה או אחר. או שאולי מפריזים בביקורת כלפיהן? אולי הן יוצרות שיח נחוץ לבני הנוער? על ערכים ועל מוכנות ועל פתיחות מול ההורים? ומעל הכל, האם היה את אותה הביקורת גם כלפי גבר שמספר על הרגלי המין שלו?