בשבוע האחרון הרשת גועשת בעקבות הווידויים של כוכבות הנוער טיילור מלכוב וקים אור אזולאי ששיתפו סודות מחדר המיטות שלהן וסיפרו כי הן שומרות נידה עם בני הזוג שלהן. הביקורות מיהרו להגיע והיו שטענו כיצד כוכבות ילדים צעירות משתפות בחוויות המיניות שלהן, וכי אין לזה מקום מאחר שבני ובנות נוער עוקבים אחריהן ורואים בהן מודל לחיקוי. 

גם ליאור דואק בוגר "האח הגדול" והאקס של מלכוב בן זיני הצטרפו למקהלת המבקרים ויצאו נגד החשיפה של השתיים אך כעת נראה שיש מי שחושב אחרת ויוצא להגנתן. החבר והקולגה תובל שפיר, העלה פוסט תמיכה בשתיים, אבל תקף את זה מזווית מעניינת אחרת, כשטען לאפליית נשים וכי לא היו באים בטענות דומות אילו זה היה גבר שמתוודה.

קים אור אזולאי (צילום: אור גפן)
קים אור אזולאי (צילום: אור גפן)

וכך כתב "למה זה לא בסדר שנשים צעירות ומוכרות משתפות בחוויות המיניות שלהן? במיוחד כשמדובר על חוויות שמלאות בתקשורת זוגית, הקשבה תמיכה ושיתוף ההורים? כשאלה כוכבים בנים צעירים שמדברים על הרומנים הלוהטים שלהם זה דווקא מתקבל? אבל נערות ונשים צעירות צריכות מה? להיות צנועות וחסודות? אולי כדאי שנתקדם ונקשיב למה שעולה מתוך הדברים שלהן ונחפש אמון והקשבה, הסכמה ופתיחות ולא להגיב באוטומט כשאנחנו נתקלים במילה סקס. כשאישה היא זו שבוחרת לשתף".

תובל שפיר (צילום: שוקה כהן)
תובל שפיר (צילום: שוקה כהן)

תובל שפיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תובל שפיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)