אמש (ראשון) שודר ברשת 13 סרט על הדייר הבולט בבית "האח הגדול", רמי ורד, במהלכו ראיינו בני משפחה, חברים ועמיתים מהתעשייה על החיים של הדמות שמצליחה לסקרן מדינה שלמה. בין המרואיינים בלטו חברותיו הטובות של הבדרן ליהיא לפיד, אשתו של יאיר לפיד שחשפה שהצביעה בגללו פעם ראשונה ל"האח הגדול", אורנה בנאי ובתו של ורד, טליה בת ה-26. 

כשנשאלה בתו של ורד על הרומן המתהווה ויש הטוענים האסור, שנרקם בין הקומיקאי בן ה-57 ללינור סביניק בת ה-25, השיבה הבת את הדברים הבאים: "היא בגילי כאילו", והוסיפה ורמזה כי לא מדובר ברומן אלא בחברות ותמיכה הדדית בבית: "פשוט שם כאילו במין, כולם אחד בתוך השני והיא נורא נתמכת בו, והוא גם בלי הסחות דעת וכאלה אז הוא יכול להקשיב. בסדר, הוא עוזר שם למלא אנשים לא רק לה".

טליה ורד, בתו של רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)
טליה ורד, בתו של רמי ורד (צילום: צילום מסך רשת 13)

לעומתה אורנה בנאי לא רואה בזה רק חברות ותמיכה בבית ואמרה: "הבנתי שיש שם מתח מיני". המראיינת התעקשה ואמרה לה כי הם טוענים שיש ביניהם יחסי אב ובת. אורנה אמרה בתגובה: "אני לא מאמינה. אני יכולה להבין שרמי יידלק עליה היא יפהפייה, ואני גם יכולה להבין שהיא תידלק עליו". ב-TMI יודעים שהזמן יעשה את שלו ורק מחוץ לבית הסגור נדע האם נרקם כאן רומן או חברות אפלטונית בלבד. 

אורנה בנאי מתייחסת ליחסים של רמי ולינור בבית "האח הגדול" (באדיבות רשת 13)