לפני קצת יותר מתשעה חודשים הפכה שרית חדד לאמא לשתיים, כשהביאה לעולם את בתה השנייה, שירה, אחות לנויה, בתה הבכורה. אמש (שני) שיתפה הזמרת המצליחה תמונה ראשונה שלה עם בתה המתוקה והקדישה לה את הדברים המרגשים הבאים: "שירשורי אהבה של אמא, כמה אושר טהור הבאת איתך מאז שהגעת אלינו".

גם את בתה הבכורה, נויה, חשפה חדד שלוש שנים אחרי ששמרה על פרטיותה הרחק מאור הזרקורים. את נויה חשפה הזמרת לפני שנה, בקליפ לשיר חדש שהשיקה על הקורונה "כשהכל ייגמר", הזמרת צולמה עם בתה הבכורה בבית קולנוע ריק מאדם. 

בפעם הראשונה: שרית חדד חושפת את בתה הבכורה - לחצו כאן. 

חדד שבעקבות הקורונה מתפקדת כאמא במשרה מלאה, ללא הופעות וללא קהל, חידשה לפני מספר ימים את שירה "חופשיה" וכתבה: "13 שנים עברו מאז שחופשיה שכתב והלחין הנרי המדהים, יצא לרדיו והוא עדיין מלווה אותי בכל מיני רגעים בדרך ומה שריגש אותי יותר, זה לגלות שגם אתכם הוא ליווה ועדיין מלווה. בתקופה האחרונה החופש הפך להיות מצרך נדיר שכבר כמעט ולא מוצאים".

שרית חדד, נויה חדד (צילום: צילום מסך)
שרית חדד, נויה חדד (צילום: צילום מסך)

עוד הוסיפה חדד: "תוך כדי לילות ארוכים של מחשבות ויצירה באולפן שלי, הרגשתי שבא לי להקליט לכם ביצוע חדש לחופשיה, עם תפילה ענקית לחופש שלנו כבני אדם מכל התקופה המשוגעת הזאת...ויותר מהכל, אני מקדישה אותו לכל הנשים שכבר שנים היו סגורות נפשית, נלחמות רק כדי לשרוד את היום הבא ומזה שנים לא הרגישו חופש אמיתי... תזכרו שאתן לביאות!".