מיכל אנסקי מככבת בעונה החדשה של תכנית הריאליטי "מאסטר שף" ועל פניו נראה כי ברמה הרגשית היא כבר התגברה על המשבר שפקד אותה, כשלקתה בתסמונת על שם בל ששיתקה חצי מפניה. אך אחת המתמודדת שהגיעה לערוך אודישן, הצליחה לרגש את אנסקי ולגרום לה לחשוף את כל האמת.

אחת המתמודדת ב"מאסטר שף" המשודרת בקשת 12, התמודדה עם משבר אישי משלה - אותו תחשוף על המסך, באותו זמן בדיוק ששופטת הריאליטי, מיכל אנסקי, התמודדה עם השיתוק בפניה. המתמודדת סיפרה כי אנסקי היא זאת שנתנה לה תקווה להמשיך, כשראתה כי השופטת ממשיכה הלאה בחייה וצלחה את המשבר.

מיכל אנסקי בוידוי מרגש על התסמונת בה חלתה (באדיבות קשת 12)

אלא שאנסקי בחרה להגיב בקול חנוק, שזה לא בדיוק מה שנראה לעין ושיתפה בקושי להצטלם מול עדשת המצלמה כשחצי מפניה משותקות חלקית, וסיפרה כי מצאה מפלט בקורונה בגלל שהסתתרה מאחורי המסכה. "אני חייבת לשתף אותך בתחושות שלי. אני יושבת ועובדת ואני צוחקת וטועמת אבל אני בהתמודדות".

מיכל אנסקי, אייל אמיר, דניאלה, גבריאל לי (צילום: דור שרון)
מיכל אנסקי, אייל אמיר, דניאלה, גבריאל לי (צילום: דור שרון)

"תוך כדי שאני מדברת יש לי ארבע עשרה תפרים בתוך הפה, אז אני בתהליך של החלמה. לפעמים קשה לי לדבר או לצחוק כשכולם צוחקים ואני ישר מסתירה את הפה וקשה לי לחשוב כל הזמן איך אני מצטלמת וכל המצלמות בדיוק פה על הפנים שלי, בצד שלא זז כמו פעם. הגיעה הקורונה כולנו עם מסיכות, היה לי מאד נוח להתחבא ועשיתי בחירה ולהמשיך ולהגיע גם לעונה הזאת כי החיים ממשיכים, ואני רוצה להגיד לך שאת נמצאת במקום מהמם, כי את רואה בשבר שלך את האדמה נפערת ומקום לצמוח מתוכו", הוסיפה אנסקי.

מיכל אנסקי (צילום: אלירן אביטל)
מיכל אנסקי (צילום: אלירן אביטל)