לפני הכל נתחיל ונאמר שבין השבעת נשיא ארצות הברית למגפת הקורונה שמסרבת לעזוב אותנו, האייטם הבא יוקדש כולו למקלחת הפרטית של קיילי ג'נר. אחרי שהבהרנו את הנושא, ב-TMI לא יכלו שלא לשים לב לסערה שמתחוללת בימים האחרונים סביב זרם המים של מלכת הקוסמטיקה.

הכל החל כאשר ג'נר העלתה סרטון של המקלחת (הממש יוקרתית יש לציין) שלה, אבל למה שקרה מיד לאחר מכן היא ממש לא ציפתה. גולשים רבים שמו לב כי זרם המים שיוצא מראש הדוש הקטן הוא איך נאמר, עלוב בלשון המעטה ביחס לשאר חדר האמבטיה המושקע שלה והחלו להתבדח על כך ברחבי הרשת. תגובות כמו: "לקיילי ג'נר יש אחוזה בשווי 35 מיליון דולר, וזה הזרם של המקלחת שלה.." ו-"הדמעות שלי זורמות יותר חזק מהמקלחת של קיילי" הן חלק קטן מהממים שכבשו את טוויטר אתמול.

לג'נר כנראה יש הרבה זמן פנוי לאחרונה כי אמש היא בחרה להתייחס בסדרת סטורי'ז לטירוף שנוצר סביב המקלחת בה היא נוהגת להתקלח מדי יום: " אני ממשיכה לראות באינטרנט את הפאקינג מקלחת שלי. אם אתם לא יודעים על מה אני מדברת, פרסמתי סרטון של המקלחת שלי במשרדים (קיילי קוסמטיק'ס), אני חושבת שזו מקלחת מדהימה אבל כולם ממשיכים לדבר על כמה זרם המים שיוצא ממנה מטריד".

ג'נר התייחסה לסערה המתחוללת סביב המקלחת שלה והחליטה להוכיח ולהראות כמה זרם המים שלה מושלם, אך בעוד היא מציגה את הראש דוש המפנק והמים הוזרמים מהמקלחת החלומית, אפשר להעיד בבירור כי זו לא אותה מקלחת שעוררה סערה אלא זו שבבית הפרטי שלה. "אז זאת המקלחת שלי בבית. היא מושלמת ואני אוהבת אותה" אמרה וחשפה את מגנון כיון הטמפרטורה מעורר הקנאה שלה (לכל המודאגים, היא משתמשת בטמפרטורה של כ-102 מעלות פרנהייט שהן 39 מעלות צלזיוס, לחוויית מקלחת חלומית במיוחד).

בינתיים, כשהיא לא מגינה בחירוף נפש על זרם המים בו היא נוהגת להשתמש מדי יום, ג'נר בכלל מבלה כעת בחופשה חלומית במקסיקו יחד עם אחותה קנדל וחברים. החבורה משתכנת באחת הוילות המושקעות והמיוחדות במדינה שממוקמת על צלע הר ומשקיפה לעבר הים. ב-TMI רק מקווים שגם שם, על צלע ההר הגבוה, הג'נריות נהנות מזרם מקלחת תקין בעל מד טמפרטורה בסיסי כיאה לכוכבות שהן.

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner)

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)