טקס השבעת הנשיא ג'ו ביידן לנשיאות ביום רביעי בהחלט משך את תשומת הלב של תושבי ארצות הברית, ישראל והעולם כולו. מלבד ביידן וסגניתו קמלה האריס, היו שם גם ליידי גאגא, ג'ניפר לופז, קייטי פרי שהיו אחראיות על הטון המוזיקלי וכמובן הנשיאים לשעבר, ביל קלינטון מלווה באשתו הילרי וג'ורג' בוש הבן. אם נשים את ענייני העולם בצד, קרו עוד דברים במהלך השבוע שהצליחו לטלטל את הרשת והם דווקא קשורים בביצה המקומית. 

אין ספק שהנושא הכי חם בשבועות האחרונים הוא כמובן "האח הגדול". אז מלבד הריב הסוער של ג'וזי זירה ורמי ורד, ב-TMI חשפנו לראשונה את הדודה העשירה של יהודה יצחקוב מאמריקה, שהבטיחה לו בית בארצות הברית והוסיפה: "אנחנו לא אנשים מהרחובות, אנחנו אימפריה, יש לנו אימפריה". 

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

לא רק יצחקוב שבר שיאי עניין ברשת אלא גם הקשר הלא ברור של רמי ורד ולינור סביניק, שכזכור יש ביניהם הפרש גילים של 35 שנים. בסרט ששודר ברשת 13 על תגובות קרוביו של ורד לנעשה בבית, סיפרה בתו טליה ורד את דעתה על הקשר הקרוב בין השניים: "היא בגילי כאילו", והוסיפה ורמזה כי לא מדובר ברומן אלא בחברות ותמיכה הדדית בבית: "כולם אחד בתוך השני והיא נורא נתמכת בו, והוא גם בלי הסחות דעת וכאלה אז הוא יכול להקשיב. בסדר, הוא עוזר שם למלא אנשים לא רק לה". לעומת זאת, החברה הקרובה של הסטנדאפיסט, אורנה בנאי, לא מאמינה כי מדובר בקשר אבהי ואמרה: "אני יכולה להבין שרמי יידלק עליה היא יפהפייה, ואני גם יכולה להבין שהיא תידלק עליו".

אורנה בנאי מתייחסת ליחסים של רמי ולינור בבית "האח הגדול" (באדיבות רשת 13)

גם אנה ארונוב שחשפה השבוע את מין העובר אותו נושאת ברחמה (בן, למי שלא מעודכן), הצליחה לעורר רעש רב ברשת לאחר שחשפה כי אביה מאושפז בבית החולים. "לא תמיד הכל בסדר. אבא שלי כבר שלושה שבועות בבית חולים. זה עצוב, זה כואב, זה מלחיץ. הכי נורא שאני אפילו לא יכולה להיות איתו בגלל הקורונה וההיריון. לא נותנים לי להתקרב לבית חולים. אני חיה בין עדכונים טלפוניים מאמא ואחותי שמעבירות איתו 24/7, מבשלת לו אוכל ומתפללת לשלומו מרחוק. תשמרו על הבריאות, זה לא צחוק. כלום לא רלוונטי כשמישהו מהקרובים חולה. אבא אהוב שלי רק תהיה בריא כל השאר זה בונוס!".

אייל אלגבי, אנה ארונוב (צילום: אלוני מור)
אייל אלגבי, אנה ארונוב (צילום: אלוני מור)

גם תמיר סטיינמן, כתב הדרום של חדשות 12 עורר עניין רב, אחרי שאשתו, יעל, ילדה את בנם הבכור. השניים השתחררו מבית החולים והספיקו לערוך אירוע ברית אינטימי בביתם, שם נבחר שמו של יורש העצר. אז אם במקרה פספסתם נספר לכם ששמו הוא יובל. מזל טוב!

תמיר סטיינמן (צילום: שוקה כהן)
תמיר סטיינמן (צילום: שוקה כהן)

וממשפחה אחת לאחרת. אדל בספלוב ובן זוגה, מאץ' עבד, נכנסו סוף סוף לדירת חלומותיהם אותה שיפצו תקופה ארוכה. כזכור, השניים עברו מתל אביב לשכונת גליל ים שבהרצליה ויש להם אפילו שכן מפורסם, הלא הוא אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעבר לגור יחד עם זוגתו נוי בר. "שמונה חודשים מגורים אצל ההורים, חודשיים שיפוצים שבהם השקעתי את כל הנשמה ורשימה מטורפת של אנשים מדהימים שהיו שם בשבילי ונתנו את כל הלב בבית, קבלו הצצה לממלכה שלנו", כתבה בספלוב ושיתפה ברשתות החברתית תמונות של ביתה החדש והיוקרתי עליו עמלה בחודשים האחרונים.

אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: פרטי)
אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: פרטי)