ג'סטין ביבר הפך בשנתיים האחרונות למעריץ הנלהב ביותר של אלוהים. בכל הזדמנות שניתנת לו, חושף הזמר את הקשיים שעבר בתור הנער המתבגר המפורסם ביותר בעולם, את רגעי השפל ואת רגעי החרטה שהובילו אותו למקום הטוב בו הוא נמצא היום, והרבה בזכות אלוהים אליו הוא התקרב מאוד.

רק באוקטובר האחרון שחרר ביבר את השיר "Lonely" בו חשף את המשבר בו היה שרוי בתור טינאייג'ר עם המון כסף וכוח שנתון לביקורת ציבורית בכל רגע נתון, ועכשיו נדמה כי הוא עולה שלב עם הווידויים המרגשים.

בפוסט שפרסם אתמול (שבת) חשף הכוכב את הרגע בו נעצר על ידי משטרת מיאמי בגיל 19 ואת התחושות שהגיעו ביחד עם התקרית הפומבית: "היום לפני שבע שנים נעצרתי. זו לא היתה השעה הכי טובה שלי. אני לא גאה במקום בו הייתי בחיים שלי. הייתי פגוע, לא שמח, מבולבל, עצבני, לא מובן וכועס על אלוהים".  ביבר נעצר והואשם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, התנגדות למעצר ונהיגה עם רישיון לא בתוקף. בבדיקה שנעשתה מאוחר יותר התברר כי בגופו נמצאו גם שרידים של תרופות מרשם ומריחואנה. 

בהמשך הפוסט החשוף כתב: "מאז ועד עכשיו, הצלחתי להבין משהו - אלוהים היה קרוב אלי אז כמו שהוא קרוב אלי עכשיו". כאחד שמתגאה בכל רגע נתון באמונה שלו, ביבר לא שכח לציין הדת עזרה לו בשעתו הקשה: "תנו לעבר להיות תזכורת לכמה רחוק אלוהים לקח אתכם". אל תתנו לבושה להרוס לכם את הרגע. תנו לסליחתו של ישו להשתלט עליכם ותראו את החיים שלכם פורחים למה שאלוהים עיצב למענכם. אני אוהב אתכם עם כל הלב שלי". 

בסופו של דבר, הודה הזמר באשמה. בנוסף, הוא התחייב לקחת טיפול בשליטה בכעסים ותרם 50,000 דולר לארגון צדקה לנוער.

לביבר היו מספר תקריות עם המשטרה לאורך הקריירה שלו. בשנת 2013 בזמן שרכב על טרקטורון עם האקסית המפורסמת סלינה גומז, נקלע הזמר לתאונה עם נהג ואן שעד מהרה הסלימה לתקיפה בין השניים. ביבר נעצר והואשם בנהיגה מסוכנת ותקיפה. בשנת 2014 הוא הואשם בוונדליזם לאחר שזרק ביצים לעבר בית של אחד משכניו. אולם כפי שנראה כרגע, הזמר המוערץ השאיר את התקופה הסוערת בחייו הרחק מאחור, אחרת לא ניתן להסביר למה ב-TMI מקנאים בזוגיות המושלמת שלו ושל אשתו היילי ביבר שלא מפסיקה להפתיע אותנו כל פעם מחדש עם תמונות פוטוגניות מדי של השניים.

ביבר וגומז בתקרית הטרקטורון (צילום: etonline)
ביבר וגומז בתקרית הטרקטורון (צילום: etonline)