יובל המבולבל וסקאזי חוגגים לידידה החדשה של בן אל תבורי (צילום מסך אינסטגרם)

כמה ימים לאחר הידוק הסגר, החליט הזמר בן אל תבורי לחגוג מסיבת ההפתעה לזוגתו הטרייה, בר פרץ, קצינה בצה"ל אליה הוא צמוד בתקופה האחרונה. המסיבה עליה קראתם כאן ב-TMI נערכה כזכור בביתו של תבורי יחד עם יובל המבולבל ודי ג'יי סקאזי ועוד עשרות משתתפים, שאף אחד מהם לא שומר כללי הסגר והנחיות משרד הבריאות ועכשיו מתברר - זה לא עבר מתחת לרדאר. 

לאחר שהמשטרה פתחה בבדיקה בנוגע לאותה ההפרה, ואחרי שסטטיק דרש מתבורי לשמור ממנו מרחק בהופעה שקיימו יום לאחר מכן, מגיע תורה גם של כלת השמחה לשלם מחיר על ההפרות שנערכו במסיבת ההפתעה שלה. כפי שמפרסם לראשונה העיתונאי גיל משעלי, פרץ, המשרתת בצה"ל כקצינה בדרגת סרן, נשפטה לאחר שבצה"ל נחשפו להפרת הסגר בה לקחה חלק. במשפט הצבאי שנערך, פסקו לפרץ עונש של 14 יום ריתוק בבסיס, מה שאומר שתבורי ייאלץ להעביר את הלילות הקרובים בגפו, או שלא.

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לאחר פרסום העונש, החליט תבורי להגיב בחשבון האינסטגרם שלו ולהסביר את המעשים אך דקות לאחר מכן התחרט והסיר את הפוסט המדובר. וכך כתב: "לצערי הכל מתפרש לא נכון, בר נכנסה לי ללב ורציתי להפתיע אותה. היא לא אשמה בכלום. אם כבר אני אשם, אני לצערי לא רואה כל כך טלוויזיה כי זה מכניס אותי לדיכאון ולא, באמת שלא ידעתי שיש סגר כמו שאומרים כי זה לא מורגש לצערנו הרב. הסגר שהיה, היה אפשר להיות 20 איש במקום פתוח ו10 איש בבית היינו שם בדיוק 12 איש במקום הפתוח. נכון שזה גם לא נכון לתקופה הזאת ואני באמת מצטער אם מישהו נפגע מזה...לא הייתה כוונה להפר שום חוק או כלל. אני לא יוצא מהבית ולא הולך למסיבות או מקומות שמזמינים אותי אני באמת שומר על עצמי. אוהב אותכם, לא יחזור על עצמו. שמרו על הכללים כדי שנצא כמהסגר הזה כמה שיותר מהר ונחזור להופיע"

מדובר צהל נמסר: קצינת צה"ל הועמדה לדין משמעתי לאחר שהפרה את פקודות צה״ל בהקשר להתפשטות נגיף הקורונה כשבמהלך הסגר לקחה חלק באירוע רב משתתפים ללא הקפדה על הנחיות משרד הבריאות. הקצינה נידונה ל14 ימי ריתוק. צה"ל רואה בחומרה את הפרת ההנחיות".

בר פרץ החברה החדשה של בן אל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר פרץ החברה החדשה של בן אל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)