אשלי בקשי וקסמן, בלוגרית האופנה והביוטי שהייתה בין החלוצות בארץ בתור מובילת דעת קהל בנושא הטיפוח ביו טיוב החליטה שנמאס לה לשתוק והעלתה אמש סרטון חדש לערוץ שלה בו היא מבקרת את כל אותן דוגמניות וזמרות שהחליטו בתקופה האחרונה לפתוח מותגי טיפוח משלהן.

"תופעה מגעילה, נמאס לי, אני מרגישה שלאט לאט מכבים לי את האור" אמרה בעצבים בקשי והוסיפה: "נהיה מן קטע שבנות שאין להן קשר לעולם הביוטי פותחות מותגי ביוטי, חושבות שהן מבינות בזה. כל אחת באה ומדברת על כמה עבדו קשה על הפורמולות, כמה השקיעו כסף וזמן. אבל בואו נגיד את האמת, זה לא בא להן מהנשמה הן לא מבינות בזה באמת, אז הכל טוב את יכולה ללכת לכל מפעל ואת לא מפתחת פורמולה משלך אלא פשוט מדביקה את השם על משהו קיים. צריך להבין מה את מוכרת, למה זה טוב, למה זה שונה" תקפה.

"תמיד היו מפורסמים שניסו למנף את ההצלחה שלהם לאיזשהו מותג, אבל יש כל כך הרבה דוגמניות וזמרות שמוציאות היום מותגי איפור שלהן אבל אין להם את התשוקה, זה שלא שהן קמות ונושמות איפור. זה מאוד קל לקחת מוצר מוגמר להביא אריזה מסין, להדביק את השם ולמכור".

יש לא מעט כוכבות בביצה היום שמחזיקות או עובדות בימים אלו על ליין משלהן, החל מנועה קירל, נטע אלחמיסטר, בר זומר, מור ממן ואלין כהן המחזיקות במותגים הנושאים את שמן וחלקן אף החליטו להגיב לה. "לא את זו שתקבעי אם אני שייכת לעולם הביוטי. *אף אחד* לא יפקפק בתשוקה שאיתה אני קמה כל בוקר מחדש, אני חיה ונושמת איפור וזה בא עמוק מתוך הנשמה" כתבה זומר, ואילו גם כוכבת המירוץ למיליון שני אלון בחרה להגיב וכתבה: "יש מקום לכל אחת בכל תחום תמיד. נוראי בעינייני להגיד למישהי שאת בכלל לא מכירה שאין לה את הזכות להגשים את החלום שלה".

View this post on Instagram

A post shared by Bar Zomer (@barzomer)

נועה קירל למאק (צילום: שוקה כהן)
נועה קירל למאק (צילום: שוקה כהן)