אפשר לומר שמכת הפרידות שאפיינה את 2020, ממשיכה גם לשנת 2021. בשנת 2020 נחשפנו לפרידה של איתי לוי, נסרין קדרי ודקל וקנין ממי שלקח אותם תחת חסותו, הזמר אייל גולן וחברת ההפקות שלו "ליאם הפקות" ולפרידות נוספות בתעשייה, ביניהם גם אסי בוזגלו שעזב את מנהלו האישי וסטטיק ובן אל שהחליטו להפריד כוחות מאיש יחסי הציבור שלהם ולעבור לזאביק דרור.

נראה שהפרידה מאייל גולן לא הספיקה לאיתי לוי, שפתח מאז חברת הפקות משלו - "רות הפקות" שנקראת על שם אמו. כעת מתברר לפי פרסום של התכנית "בריזה" ברדיו צפון 104.5FM, כי לוי העניק לעצמו מתנת יום הולדת, לכבוד יום הולדתו ה-33 ועשה שינוי נוסף כשנפרד גם מאיש יחסי הציבור שיצג אותו בשנים האחרונות, שיר פינטו. לפי מקורבים לזמר טרם הוחלט על צעדי המשך ולא ידוע מי יעשה את עבודת יחסי הציבור של לוי.

איתי לוי ואמו רות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי לוי ואמו רות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לוי סיפר לעיתונאי רוני קובן בתכניתו "פגישה" בכאן 11 את האמת שלו לפרידה מגולן וכך אמר:  "אני עד היום שואל את השאלה הזאת. למה זה קרה בעצם. מאוד היה לי טוב לגדול שם. לא היה אכפת לי האחוזים ואני אף פעם לא בן אדם שרודף אחרי הכסף אבל כשהוא רצה את זה, זה היה בלתי נמנע, אז בסדר, פנינו לשלום".

מטעמם של שיר פינטו ואיתי לוי טרם התקבלה תגובה לידיעה.

אייל גולן, איתי לוי (צילום: זוהר שטרית)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: זוהר שטרית)