אם אתם גולשים ברשתות החברתיות סביר להניח שלא פספסתם את שידורי התחזית של דנית גרינברג, שבשבועות האחרונות מקפידה לדווח על מצב מזג האוויר תוך שהיא מצלמת את עצמה רצה ומתארת מה צפוי לנו היום. הסרטונים צברו תאוצה במהלך החופשה שלה בדובאי, שם היא הייתה במצב רוח מאוד טוב או כפי שכינתה את זה "היי בדובאי" וסיפקה לקהל העוקבים שלה כמה קטעים מצחיקים במיוחד אותם צילמה מהחופים היפים של איחוד האמרויות.

כבר כמה שבועות שגרינברג, שמעלה את הסרטונים מזכירה את החזאי המוכר דני רופ, משחקת על משחק המילים - דנית רופ ואפילו מתייגת אותו בחלק מהפוסטים ועכשיו, אחרי שנראה שכוכבת "האח הגדול" צוברת תאוצה עם הדיווחים, הוא מחליט לשתף פעולה ומעניק לה חיקוי משלה. בסרטון שעלה לראשונה בעמוד האינסטגרם של "הצינור", נראה רופ רץ על החוף בדיוק כמו דנית ומציג את התחזית היומית - וזה קורע מצחוק. הערב (רביעי), יתארחו השניים בתוכנית לראיון משותף.

דנית גרינברג ודני רופ עושים את התחזית היומית (צילום מסך אינסטגרם, באדיבות "הצינור")

מבולבלת: דנית גרינברג תחזור לישראל ותשהה במלונית הקורונה?- לחצו כאן

מסתבר שהזיקה למצב מזג האוויר לא חדשה לגרינברג ובילדותה היא הייתה מעריצה של רופ ואפילו שיתפה עם העוקבים שלה לפני כחודש וחצי, כשכל הטירוף התחיל תמונות שלה ממהלך פגישה שלו. תראו איזה ילדה מתוקה היא הייתה!

דנית גרינברג ודני רופ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג ודני רופ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דנית גרינברג עושה את התחזית היומית (צילום מסך אינסטגרם)