אחרי נתק ממושך, שהחברות הטובות מגדירות אותו כ"חילוקי דעות בנושאים אישיים", הגיעה מפיקת האירועים אירית רחמים למשרדה של מעצמת הקוסמטיקה פנינה רוזנבלום לסולחה היסטורית.

פנינה, החלפתן דעות בנושא מוצרי הקנאביס?
“לא היה ולא נברא. שום סכסוך".

רחמים, אלייך.
“אנחנו כמו זוג נשוי. היינו מדברות 24/7 בטלפון. לא היינו בקשר כמה חודשים, בעיקר בתקופת הקורונה. מי שאמר לך שהסתכסכנו הוא שקרן".

פנינה רוזנבלום השקה, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום (צילום: אלעד גוטמן)
פנינה רוזנבלום השקה, אירית רחמים, פנינה רוזנבלום (צילום: אלעד גוטמן)

> גיל ריבה פצח בקמפיין לגיוס המונים בג'אמפ סטארטר, היות שהוא צריך 120 אלף שקל כדי להוציא את ספרו “הרגלים מגונים", שכמובן יחשוף טפח מעולמו וטפחיים מעולמנו.

ליאורה תהיה בשוק אם לא תמצא את עצמה שם. לפי רשימת התומכים, נדמה שזה הולך להיות הטרנד, שלא לומר שירת הסירנה, של הקורונה: אודי אנג׳ל, איריס בק, טל קליינברג, טלי אנג׳ל, שחף סגל, שחר סגל, אושרי לוי, יעל טבת, עידית טפרסון, חנוך פפושדו, אלון וניצה הרץ, רון אנג׳ל, יובל ויין, אמי פלמור, אהוד אולמרט, אלון ליפשיץ, קרן תמיר המבורגר ועוד.

גיל ריבה (צילום: אביב חופי)
גיל ריבה (צילום: אביב חופי)

> בקבוצת הפייסבוק “השכנים של בוגרשוב" פרסמה התושבת נרי ליבנה, בעלת הטור במוסף “הארץ": “מחפשת מישהו עם שרירי זרועות ומכונית שיוביל עבורי לוח עץ בגודל 60×120 מקומה 4 בז׳בוטינסקי בתל אביב לקומה 2 בסירקין, בתשלום, כמובן. בהצעות אנא פנו אליי בהודעה פרטית".

ליבנה, את יכולה לפרט לגבי שרירי הזרועות?
“תודה. כבר הסתדרתי".

נרי ליבנה (צילום: אביב חופי)
נרי ליבנה (צילום: אביב חופי)