פמלה אנדרסון התחתנה שוב והפעם אמרה "איי דו" למי שתמיד מאחוריה ומצדדיה - המאבטח שלה. נראה שהכוכבת הנצחית של "משמר המפרץ" לא מוותרת על החלום של חתונה והינומה, כך שהחליטה להתמסד בפעם החמישית! בר המזל התורן הוא דן הייהרסט, והשניים נישאו בערב חג המולד באחוזה של אנדרסון בקנדה.

על פי הדיווחים מעבר לים, אנדרסון בת ה-52 סיפרה כי היא התאהבה בדן במהלך סגר הקורונה, כשבילו אחד לצד השניה 24/7 והחליטו להינשא בתקופה הקסומה של החגים. הטקס, התקיים בבית אותו קנתה במקור לסבא וסבתא שלה בעיירה קטנה בונקובר איילנד והיה בנוכחות מצומצמת. 

בתור מי שעושה זאת בפעם החמישית, אנדרסון ויתרה על השושבינים והשושבינות, המשפחה והחברים והזמינה את הרב המקומי ועד. על פי מקורבים המשפחות של השניים שלחו את ברכותיהם וייתכן ויעשו חגיגה קטנה ברגע שהנגיף העולמי יתחיל לסגת ויהיה אפשר לחגוג עם יותר ממספר אנשים מצומצם.

רק בשנה שעברה הייתה החתונה האחרונה שלה, אז נישאה ללג'ון פטרס, מפיק סרטים הוליוודי ממנו הספיקה להתגרש שבועיים בלבד אחרי, לפני זה הייתה נשואה פעמיים עם ריק סלומון, האקס המיתולוגי טומי לי קיד רוק. נקווה שהפעם זה יהיה לנצח נצחים