אחרי חיפושים ממושכים במשך מספר חודשים, הגר משה וניר פור, הזוג הכי מפתיע בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", מצאו סוף סוף דירה משותפת. כזכור, הגר סיפרה ל-TMI כי השניים החלו לחפש דירה משותפת בספטמבר. "זה נופל על חנייה בעיקר. האמת שלא יצא לנו להתווכח על דירה, לא הייתה דירה שאני רציתי והוא לא רצה ולהפך. אנחנו די באותו קו. זה נושא שאנחנו מסתדרים בו", אמרה לנו הגר.

כעבור מספר חודשים השניים דיווחו סוף סוף כי הם מצאו את בית חלומותיהם בתל אביב. ד"ר משה שיתפה את עוקביה בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "אחרי המון חיפושים...ניר ואני מצאנו בית בעיר הגדולה. יש לכם המלצות למעצב/ת פנים מוכשרים וזמינים?".

הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הגר משה, ניר פור (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז אם תהיתם למה לקח להם כל כך הרבה זמן למצוא את האחת, נספר שהדירה ממוקמת בצפון הישן, קרוב לים ולפארק הירקון. השניים בחרו דווקא אותה מכיוון שהיא ממוקמת באזור שקט, ללא פרויקטים של תמ"א 38 או עבודות של הרכבת הקלה. אם דאגתם בנוגע לחנייה שחשובה כל כך בתל אביב, אז כן, יש לדירה חנייה צמודה.

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)

כזכור, השניים שגרו יחד בדירה שכורה לצורך צילומי הריאליטי, חזרו כל אחד לביתו המקורי ולאחר שדשדשו במערכת היחסים, נפרדו ושוב חזרו עם תחילת שידורה של "חתונמי", החליטו לקחת את הדברים לאט יותר ולא לקפוץ ישר למחויבות כבדה. השניים גרו בנפרד לאורך שידור הריאליטי ואחריו ורק בסוף הקיץ הכריזו שהם מוכנים לעבור לשלב הבא ולאחד כתובות. ב-TMI מחכים לראות את פור מסתובב בחנויות תכשיטים בחיפוש אחר הטבעת המתאימה להצעת הנישואים. מזל טוב!

הגר מזל טוב על מציאת הדירה.
"תודה רבה. היא שקטה ויש בה אנרגיות טובות. כשנכנסתי לשם פעם ראשונה ראיתי שם בית עם משפחה מאושרת ופשוט הרגשתי שזו הדירה שלנו. היא שקטה וזה חשוב כי אני חייבת שקט בבוקר אחרי התורנויות אחרת אני מפלצת". 

הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)
הגר משה, ניר פור (צילום: נוי ערקובי)